Vraag

Telefoon langer over laten gaan voordat hij op voicemail overgaat

  • 15 January 2017
  • 6 reacties
  • 1245 keer bekeken

Middels * 46 zet in onze voicemail aan (zakelijk), zodat deze ingeschakeld wordt wanneer de telefoon niet opgenomen wordt. Alleen als ik deze optie aanzet wordt jij al na 3 of 4 keer overgaan doorgeschakeld naar voicemail. Dit zou ik willen verlengen naar 8 keer overgaan. Hoe stel ik dit in?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Ilja, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Of u het ook zelf kunt instellen moet ik even uitzoeken. Hebt u voor mij de postcode, huisnummer en bedrijfsnaam in een privébericht? Dan zal ik kijken hoe dit ingesteld kan worden.
Goedemorgen,
Hier het zelfde probleem. Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast dank.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Ironburn, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

U kunt in een privébericht uw postcode, huisnummer en bedrijfsnaam naar mij toe sturen. Als je op mijn naam klikt zie je bovenaan een knopje 'privébericht'.
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor uw gegevens, Ik zie dat het hier gaat om een ISDN aansluiting. Bij een ISDN aansluiting is het helaas niet mogelijk om af te wijken van de standaard interval van 20 seconden voor dat de telefoon overgaat op voicemail.

Wel ben ik benieuwd wat voor centrale u heeft. Vanuit een Vox Davo of Vox Novo zijn er wel mogelijkheden om met modules vertraagd doorverbinden in te stellen. Met de traditionele Quattrovox is dit niet mogelijk. Verder zou u ook een eigen antwoordapparaat kunnen aanschaffen en instellen.
Dank voor u antwoord.
Wij zitten nog op een oude quattrovox centrale.
Dus zoals u aanbeveelt zullen we een los antwoord apparaat aanschaffen om dit te trokken.

Met vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan! :)

Mocht u in de toekomst weer eens vragen hebben, trek gerust aan de bel hier op het forum.

Reageer