Een bedrijfsvoicemail is 1 bericht of meerdere, die u op grotere groepen of het zelfs het hele bedrijf kunt laten horen.
Deze voicemail wordt vaak via een doorschakeling ingesteld. Via een tijdschema kunt u deze op basis van uw openingstijden laten horen. Het is ook mogelijk om hem handmatig door te schakelen via stercodes, de zapper app of het beheerportaal.
Net als bij een persoonlijke voicemail kunt u de voicemail inspreken op een gebruiker. Vaak heeft een telefooncentrale een gebruiker die als voicemail functioneert. In werkelijkheid schakelt u uw telefoongesprek dus door naar die gebruiker, waar de voicemail automatisch op afspeelt.
Beheerportaal
Ga naar beheer.kpneen.nl en log in.
Kunt u niet inloggen? Kies dan voor wachtwoord vergeten en voer uw contact e-mail adres in als gebruikersnaam. Er wordt dan een e-mail verzonden om uw wachtwoord te resetten.
Kies voor Telefooncentrale en vervolgens voor Belgroep.
Selecteer de betreffende belgroep en klik op Doorschakelen.
Vink 1 of meerdere opties aan en voer een telefoonnummer of extensie in.
Uw doorschakeling is nu ingesteld. Is het niet gelukt of wilt u iets anders vragen?
Laat dan hieronder een bericht achter.
Klik hier als u via een tijdschema wilt doorschakelen.
- Mobiel Tip: Tip voor beter bereik in het buitenland
- Mobiel Tip: Uw VoiceMail instellen voor Zakelijk Mobiel
- Mobiel Tip: Schade, verlies of diefstal van uw mobiel. Wat nu?!
- KPN EEN MKB: Wat is VoIP?