Vraag

KPN voIP Toolbar inloggen

  • 23 May 2017
  • 2 reacties
  • 282 keer bekeken

Een geruime tijd werken wij met de KPN Toolbar. Makkelijk om nummers op te zoeken, door te schakelen en te bellen.

Echter sinds 1,5 week werkt deze niet meer. Het inloggen lukt bij meerdere collega`s niet meer. Na meerdere keren te hebben gebeld probeer ik het hier maar.

De melding die je krijgt is als volgt:
Invalid username or password.
Press 'Retry' to attempt to reconnect, or try again later.




Het is gek dat je met dezelfde instellingen wel kan inloggen op de Zapper app en hier werkt alles maar in de Toolbar niet.

Hoor graag waar dit aan ligt.

Groeten,
Jurgen

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Jurgen de Vetten,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D

Goed dat u dit probleem hier meld. Ik hoor dit voor de eerste keer en moet daarom op onderzoek uit om te achterhalen hoe dit op te lossen. Is er onlangs iets in uw pakket gewijzigd?

Wilt u mij in een privébericht uw postcode en huisnummer, naam van de contractant, het klantnummer en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?
Reputatie 7
Badge +6
Hi Jurgen,

Bedankt voor het sturen van het privébericht!
Ik ben met deze gegevens op onderzoek gegaan en ik zie dat u op dit moment een pakket heeft via één van onze business partners, namelijk DB Telecom. Ik heb de vrijheid genomen om zelf contact met hun op te nemen. Zij waren niet bekend met het probleem en zijn daarom op onderzoek uitgegaan.

Ik heb uw vraag naar hun gestuurd en verzocht om ook even met u te schakelen om dit probleem. Omdat het pakket via de business partner loopt heb ik zelf helaas geen inzage in het pakket. Mocht u zelf met DB Telecom willen schakelen kunt u hen bereiken via 0174-316060.

Houd u mij op de hoogte?

Reageer