Beantwoord

Rechten factuuranalyse

  • 22 april 2021
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Geachte heer mevrouw,

 

Voor ons zakelijke abonnement kunnen wij in KPN zakelijk geen factuuranalyses bekijken. Als wij in KPN zakelijk namelijk op ‘’verbruik’’ klikken geeft de omgeving aan dat wij hier geen rechten voor hebben.

 

Nou hebben wij maar 1 account (met beheerdersrechten) en deze kan de rechten van factuuranalyses niet aan iemand toevoegen, enkel de rechten om de factuur zelf te bekijken. Wel zouden wij graag het verbruik en de factuuranalyses zien. Waarom kunnen wij deze rechten op het beheerderaccount niet aan iemand toevoegen?

 

 

 

Met vriendelijke groet,

Freesverhuur

 

icon

Beste antwoord door Rashid 23 april 2021, 12:53

Hi @freesverhuur,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Fijn dat je jouw klantnummer in je profiel hebt ingevuld. Dat maakte het makkelijk om je facturen te vinden. Op de facturen zie ik dat je bij een Excellence business partner van KPN zit en daardoor kan ik jouw gegevens niet inzien. In dit geval kan je dus het beste contact opnemen met je business partner. De partner waar je contact mee op kan nemen is Felloo en je kunt hen bereiken via telefoonnummer 088 – 200 2400. 

Ik vertrouw erop je hiermee op weg te hebben geholpen :slight_smile: .

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @freesverhuur,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Fijn dat je jouw klantnummer in je profiel hebt ingevuld. Dat maakte het makkelijk om je facturen te vinden. Op de facturen zie ik dat je bij een Excellence business partner van KPN zit en daardoor kan ik jouw gegevens niet inzien. In dit geval kan je dus het beste contact opnemen met je business partner. De partner waar je contact mee op kan nemen is Felloo en je kunt hen bereiken via telefoonnummer 088 – 200 2400. 

Ik vertrouw erop je hiermee op weg te hebben geholpen :slight_smile: .

Reageer