Beste antwoord door Ankersmit
Bekijk origineelStoring Telefoon, Internet, Betaalautomaat
Sinds dinsdag ochtend ligt er alles uit, zomaar..... waarschijnlijk is de experia box v10 weer kapot, Vorig jaar ook al ineens. De volgende dag zou de monteur, komen, Tuulijk geen monteur na weer bellen en lang wachten komt de monteur, ach volgende week maandag... om een lang verhaal kort te maken, Dit is toch geen service. Onze klanten kunnen niet bellen naar de zaak om hun bestelling door te geven, etc. Heeft iemand goede ervaringen met een andere telefoonmaatschappij. Groet Monique
Goedemiddag @Ankersmit , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Aller eerst excuses voor de late reactie. Dit bericht was ertussen uit geglipt en zie ik nu pas doordat u gereageerd had op de vergelijkingsblog. Ik kijk graag met u mee hoe we dit z.s.m. alsnog kunnen oplossen. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, postcode en huisnummer?
Aller eerst excuses voor de late reactie. Dit bericht was ertussen uit geglipt en zie ik nu pas doordat u gereageerd had op de vergelijkingsblog. Ik kijk graag met u mee hoe we dit z.s.m. alsnog kunnen oplossen. Hebt u voor mij in een privébericht uw bedrijfsnaam, postcode en huisnummer?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.