Vraag

Wisselgesprek en Historie Mijngesprek APP


Beste,

Wij zijn bezig met een uitrol voor een klant op KPN 1 versie 2.0 en hebben bij de gebruikers de MijnGesprek APP geïnstalleerd. Echter komen we nu tot de ontdekking dat wanneer wisselgesprek aanstaat en men ontvangt een tweede oproep deze alleen een signaal afgeeft ( aanklop toon ) maar niet visueel laat zien wie de 2e beller is , dit is voor de gebruikers erg lastig. Ook is deze 2e beller niet terug te vinden in de historie ( recent ) lijst van de Iphone.

Nu tijdelijke Wisselgesprek uitgezet.
Wat is hier aan te doen?

hoor het graag,

Met vriendelijke groet ,
Maarten Migchelbrink

12 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Maarten, welkom op Zakelijk KPN Forum.

De iPhone heeft op dit moment inderdaad wat issues met de app. Mijn collega Lindsay heeft hier een blog over geschreven waar je meer informatie vindt.
Wij hebben hetzelfde als Maarten, er wordt geen nummer van de tweede beller weergegeven tijdens het initiele gesprek
Dit probleem doet zich voor zowel bij Iphone als Android (o.a. Nokia 6,1) telefoons.

Dit is voor ons zeer storend, hoe kan dit opgelost worden?
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @lourens71,

In deze topic heb ik aangegeven informatie te verzamelen voor de developers om de app te verbeteren. Ik zal uw issue hier ook in meenemen. Zodra ik een oplossing of verklaring teruggekoppeld krijg zal ik u updaten.
Reputatie 4
Badge +2
@Maarten Migchelbrink,

Hoe vind de mobiele integratie plaats? Is dit op basis van VaMo of Anyhwere?
Op basis van VaMo.
Ik lees wel wat over anywhere maar heb daar geen uitleg over gehad. Als dat voor mij voordelen biedt dan hoor ik daar graag meer van
@marvinh

De mobiele intergratie is op basis van VaMo en heb dit recentelijke nog getest bij de klant en het probleem is nog steeds daar.

hoor graag van je of hier al mee duidelijkheid over is.
Reputatie 4
Badge +2
@Maarten Migchelbrink,

Ik ben niet werkzaam bij KPN, maar bij een KPN Excellence partner (BTC). Was nog niet op de hoogte van dit probleem, maar net getest en inderdaad krijg ik ook hier 1x een pieptoon, maar verder geen mogelijkheid om het gesprek aan te nemen of überhaupt te zien wie er belt.

Ik denk dat het probleem aangekaart moet worden via de officiële support kanalen RoutIT/KPN, zodat dit onderzocht kan worden.
Goedemiddag,
Is hier inmiddels al meer duidelijkheid over. Wisselgesprek is voor mij essentieel en zonder uitzicht dat dit opgelost gaat worden zal ik helaas andere keuzes moeten maken.
Badge
Dit is op te lossen. Dit ligt er aan waar u klant bij bent. Dit moet u bij uw excellence partner of KPN desk laten oplossen. Dit is een instelling van het VAMO profiel.
Dit is op te lossen. Dit ligt er aan waar u klant bij bent. Dit moet u bij uw excellence partner of KPN desk laten oplossen. Dit is een instelling van het VAMO profiel.

Hoi Niek,

Is dit dan een oplossing binnen de mijn gesprek app of wordt het gesprek met deze oplossing weer normaal getoond op de telefoon zelf?
Badge
Dan worden de wisselgesprekken weer normaal getoond op de telefoon.
Dan worden de wisselgesprekken weer normaal getoond op de telefoon.
Top bedankt,

Naar aanleiding van jouw antwoord, heb ik contact opgenomen met onze provider. Zei hebben aanpassingen gedaan en nu werkt het wisselgesprek weer zoals wij willen. 🙂

Reageer