Vraag

Om de haverklap geen internettoegang

  • 23 januari 2018
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik weet niet waarom. Maar om de haverklap heb ik geen verbinding met internet zowel wifi als ethernet. (of hoe dat heet). Moet de Expirabox van het stroom en dan gaat het weer een paar uur goed. Ik heb andere modems aan de Expirabox zitten. Maar daar heb ik ook alle instellingen van geprobeerd. (wel geen DHCP) enz enz. Dus ik weet niet meer waarom hoezo en wat. Heeft iemand een idee? Anders maar geen internet meer. Dit irriteert mateloos. Wil iemand pinnen. Opeens geen internet. Voor het weer draait zijn klanten al gevlogen. En de eigen frustratie.

2 reacties

Het probleem ligt achter de modem zegt de technische-dienst. Dus het eigen netwerk is het. Waarom doen alle mogelijke instellingen dan dit probleem niet oplossen. Als ik alles reset dan ook niet. Ik heb zo een TP link 2 keer en een zxzel. Die moeten toch gewoon het signaal door kunnen geven zonder zelf van alles te doen of in te stellen. Ik krijg het niet voor elkaar.
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag @Sven,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Wat ontzettend naar dat het internet wegvalt. Ik kan mij voorstellen dat u daar erg geïrriteerd van raakt.
Nu heb ik op basis van uw mailadres de adresgegevens van de zaak erbij gezocht en ben ik mijn systeem ingedoken.
Ik heb niet alle mogelijkheden om uw verbinding helemaal door te meten. Hierdoor kom ik erop om een ticket voor de 2e lijns helpdesk te maken. Zij duiken er verder in en nemen aan de hand van het ticket contact met u op.

Om dit ticket aan te maken ontvang ik graag een privébericht met uw contactgegevens als mobiel telefoonnummer en mailadres. Wilt u mij daarnaast ook direct ter verficatie het klantnummer, postcode + huisnummer van het aansluitadres en de laatste 4 cijfers van de IBAN rekening sturen?

Reageer