Beantwoord

Vraag over Mijn KPN

  • 16 januari 2018
  • 5 reacties
  • 191 keer bekeken

Waarom moet ik steeds mijn producten koppelen als ik na het gebruik van mijn App op mijn telefoon via mijn PC en de browser naar "Mijn KPN" ga. Steeds moet ik alles omhangen. Nu heb ik op mijn PC de facturen opgehaald en als ik vervolgens weer op mijn mobiele App wil kijken moet ik wederom mijn producten koppelen. En als ik dat weer gedaan heb is het verhaal hetzelfde als ik weer op mijn PC wil werken. Super maar dan ook echt super irritant
icon

Beste antwoord door Tim 17 januari 2018, 11:45

Hi @kingpie, welkom op het zakelijk KPN forum met dit gekke probleem! 😨

Het koppelen van MijnKPN gaat op basis van het KPN ID (e-mailadres). Dat is eenmalig en kan niet zomaar ontkoppelt raken. Het lijkt er haast op dat u 2 accounts hebt, en steeds door het koppelen het product verwijderd wordt in het andere account.

Om dit uit te sluiten is mijn advies om de app op uw telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren. Dan kunt u vervolgens opnieuw inloggen. Wees vervolgens zeker dat u inlogt met hetzelfde account als waarmee u inlogt op de PC.

Ik verneem graag van u of dit heeft geholpen ☺
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hi @kingpie, welkom op het zakelijk KPN forum met dit gekke probleem! 😨

Het koppelen van MijnKPN gaat op basis van het KPN ID (e-mailadres). Dat is eenmalig en kan niet zomaar ontkoppelt raken. Het lijkt er haast op dat u 2 accounts hebt, en steeds door het koppelen het product verwijderd wordt in het andere account.

Om dit uit te sluiten is mijn advies om de app op uw telefoon te verwijderen en opnieuw te installeren. Dan kunt u vervolgens opnieuw inloggen. Wees vervolgens zeker dat u inlogt met hetzelfde account als waarmee u inlogt op de PC.

Ik verneem graag van u of dit heeft geholpen ☺
Nee hoor, voor zowel de app als voor de website versie gebruik ik hetzelfde account. De laatste keer heb ik via de website ingelogd. Als ik nu de telefoon app open krijg ik het scherm zoals bijgevoegd.


Koppel ik mijn nummers en log ik dan weer via de website in krijg ik het scherm zoals op de 2e foto.

Reputatie 7
Badge +11
Dag @kingpie, lastig probleem dus. Ik heb er een iPhone bij gepakt en probeer het probleem te reproduceren. Dat lukt mij niet. in de MijnKPN app blijft mijn product gekoppeld en op alle apparaten inclusief PC waar ik inlog op de website is de koppeling nog altijd aanwezig. Er gaat iets fout met uw app of account.

Theoretisch gezien wordt een product alleen ontkoppeld als er een nieuwe koppeling plaats vindt op een ander account. Hebt u dit weten uit te sluiten? Als u op de MijnKPN app op uitloggen drukt (en eventueel de cijfercode verwijderd), ziet u met welk e-mailadres u op de MijnKPN app inlogt. Gebruik u precies dezelfde e-mailadres als u inlogt in uw browser? U zou dan namelijk de gekoppelde dienst moeten zien.
Reputatie 7
Badge +11
Beste @kingpie, ik ben ontzettend benieuwd of u tijd hebt gehad om te kijken naar mijn advies. Is het probleem nog steeds van toepassing?
Als het niet lukt dan wil ik uw account graag laten onderzoeken door de technische dienst. Ik verneem het graag!
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @kingpie, gezien ik geen reactie van u heb gezien, vertrouw ik erop dat het is gelukt met MijnKPN en de diensten niet meer ontkoppeld komen. Hiervoor markeer ik mijn reactie als het beste antwoord. Mocht dat niet zo zijn, verneem ik uiteraard graag een bericht van u. 🙂

Reageer