Geachte,
Ik heb op aanraden van de KPN 2 Panasonic KX-TPA60 toestellen aangeschaft.
Deze zijn inmiddels aan vervanging toe.
Ik heb 2 nieuwe toestellen binnen gekregen maar krijg deze wel geregistreerd met het basisstation maar kan er niet mee bellen of gebeld worden.
Graag Uw hulp hierbij.
Hetzij op afstand of middels een monteur ter plaatse.
Vriendelijke groet,
M.Siebers
APK Servicestation Pek-Siebers
0485-573260
Boxmeer
Goedemiddag @APK Servicestation Pek-Siebers , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Ik zie dat het hier om een KPN EEN MKB abonnement gaat. Hebt u al contact gehad met de servicedesk KPN EEN op 0800-0403 hierover? Dit kunt u het beste zo snel als mogelijk doen, dan helpt een collega met het aanmelden van de nieuwe toestellen of wordt er een monteur ingepland hiervoor.
Ik zie dat het hier om een KPN EEN MKB abonnement gaat. Hebt u al contact gehad met de servicedesk KPN EEN op 0800-0403 hierover? Dit kunt u het beste zo snel als mogelijk doen, dan helpt een collega met het aanmelden van de nieuwe toestellen of wordt er een monteur ingepland hiervoor.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.