Vraag

Algo 1186 Hoorn aansluiten in de werkplaats

  • 29 september 2017
  • 5 reacties
  • 330 keer bekeken

Begin deze week KPN-zakelijk gevraagd (half uur in de wacht gestaan) hoe we met de ExperiaBox 10 met KPN EEN weer een toeter kunnen installeren in onze werkplaats omdat daar de telefoon nu niet meer te horen is. Antwoord: de ALGO 1186 Hoorn Speaker, 69 euro. Via webshop te bestellen, de link sturen we toe: zo gezegd, zo gedaan. Vandaag ontvangen. Doos in een doos, in de doos de speaker waaraan een draad van 20cm met 2 uiteindjes (+ en -). En dat is het. Geen beschrijving, geen toebehoren, geen bevestigingsmateriaal, helemaal niets. Op de ExperiaBox zit nog een USB-aansluiting en een Ethernet, maar verder niet. En nu? Betekent dat nu de KPN weer gebeld moet worden om het te installeren tegen meerkosten? Of is door de medewerker niet datgene doorgegeven wat hier mogelijk is?
Wat was het vroeger toch makkelijk toen alles nog analoog was ......... Wie weet raad?

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hi @Rob van der Loos,

Goed dat u uw vraag wederom hier op het forum plaatst!
Ik moet zeggen dat het mij verbaasd dat er geen beschrijving voor de installatie van de hoorn bij geleverd is. Ik ben even op onderzoek gegaan naar een installatie instructie of andere handleiding. Helaas zonder succes.

Nu kunnen wij inderdaad een monteur inplannen om de hoorn bij u te installeren. Hier zijn overigens wel kosten aan verbonden.
Hallo Rick, We hebben het sterke vermoeden dat we eigenlijk de 'ALGO SIP Audio Alerter' zouden moeten hebben, die dan weer uitgebreid zou kunnen worden met de ALGO Hoorn Speaker die we van de medewerker van KPN doorkregen. Alleen met de hoorn gaat het volgens ons niet lukken.
Zou je dit voor ons in gang kunnen zetten, dan maar gelijk met een monteur, die dan de SIP AUdio Alerter voor ons meeneemt? Dan wordt het maar gelijk goed gedaan.
Hoor het graag.
Reputatie 6
Badge +6
Goedemiddag Rob,

Bedankt voor uw reactie!
U heeft inderdaad helemaal gelijk en de hoorn moet aangesloten worden op de SIP Audio Alerter. Natuurlijk is het wel erg stom dat ik of mijn collega u hier niet op gewezen heeft. Ik wist het weliswaar zelf niet, maar had het uit kunnen zoeken. Mijn excuses hiervoor.

In dit geval is het zaak om eerst de SIP Audio Alerter te bestellen. Zodra u deze binnen heeft maken wij een planverzoek aan voor een achterliggende afdeling. Zij plannen vervolgens een monteur voor de installatie in. Via deze pagina kunt u de bestelling plaatsen en via deze route kunt u mij een sein geven als u het pakketje binnen heeft.
Hallo Rick. We hebben de Audio Alerter binnen gekregen. Kun jij de monteur hiervoor inplannen?
We hebben zelf even ernaar gekeken maar we komen al niet in de H369A, dus dat laten we maar liever over aan een expert.
Alvast bedankt. Groeten, Gré
Reputatie 6
Badge +6
Hi Gré,

Bedankt voor het sein!
Ik heb vanmiddag een verzoek neergelegd bij de achterliggende afdeling. Zij bellen ubinnen uiterlijk 16 kantooruren (inmiddels zijn dat 13 kantooruren) om een afspraak met de monteur in te plannen. Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd, dus wilt u mij weer een seintje geven als er een afspraak ingepland is?

Reageer