Vraag

Door overgang van het Ondernemerspakket naar Kleinzakelijk nu al 2 dagen onbereikbaar en geen lijn naar de alarmcentrale.

  • 7 november 2018
  • 3 reacties
  • 212 keer bekeken

Nadat ik maanden ben gebeld door KPN met het advies om over te stappen van het oude ondernemerspakket naar kleinzakelijk hebben we dat uiteindelijk ingepland op 6 november. ik heb nog gevraagd ga ik hier geen last van ondervinden,? nee was het antwoord, mits ik natuurlijk mijn pin en camerainstallatie overzet naar het dynamische ip.

Uit praktijk blijkt het tegendeel, internet werkte meteen super, dus ook pin en camera. Maar mijn 2 telefoonlijnen werken gewoon niet, waardoor ik 1 niet bereikbaar ben voor klanten en 2 de meldkamer geen signaal kan krijgen als de alarm afgaat.

Dus gisteren tegen 18:00uur aan gebeld met de klantenservice, die vertelde mij dat de monteur hiervoor nar installatie al een tickets voor mij heeft aangemaakt maar het een bekend probleem is bij KPN dat de telefoonnummers vaak vertraging oplopen bij het overzetten (van pakket naar pakket BINNENIN KPN!!!). Maar dat ik de volgende dag word teruggebeld hierover.
Nou vandaag is de volgende dag, tot 17:00uur niets gehoord en nog steeds onbereikbaar en zelf maar weer gebeld naar KPN, hetzelfde verhaal over het welbekende werkwijze van KPN, alleen hoorde ik vandaag dat het voor KPN heel normaal is dat zakelijke(commerciële bedrijven) klanten wel tot 7 dagen onbereikbaar kunnen blijven en dat er dan pas aan de bel word getrokken als er niets gebeurd. Ook vertelde hij dat er helemaal geen ticket was aangemaakt en het enige wat hij kan doen is een monteursbezoek inplannen voor morgenochtend, terwijl het probleem bij KPN zelf intern ligt en niet bij mij op locatie!!!

Doorschakelen naar mobiel is ook niet mogelijk ivm een technische probleem.

Wij leven nu in het jaar 2018 bijna 2019 en apps om dit soort dingen makkelijker te maken zoals Zapper werkt niet bij dit pakket en word juist uit de lucht gehaald, het Mijngesprek app ook niet bij het kleinzakelijk pakket.

2018 en bij KPN kun je nog steeds dagenlang onbereikbaar zijn door een simpele pakketwijziging en het bestaat ook nog steeds dat medewerkers van verschillende afdelingen het probleem maar doorschuiven naar andere medewerkers van andere afdelingen waar ik als klant dus helemaal niets aan heb. "Ik kan er verder niets aan doen" heb ik wel vaak genoeg gehoord.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Goedemorgen Moh, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Wat een verhaal. Ik baal ervan dat er zoveel is fout gegaan bij de overstap. Dit is niet de service die u van KPN mag verwachten.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet goed gaat, echter is het dan wel zaak dat dit adequaat wordt opgepakt. Ik help u graag.

Uit uw verhaal begrijp ik dat er een monteursafspraak is gemaakt. Ik hoor graag van u hoe de afspraak is verlopen en of het probleem verholpen is.
Beste Mark,

Nou zoals verwacht...monteur is geweest heeft gebeld naar de afdeling maar 'die is er mee bezig!' Lekker dus ik ben nog steeds niet geholpen en zit dus weer een nacht zonder alarm beveiliging.

Ik wil een claim gaan indienen want ben nu al 3 dagen niet bereikbaar waardoor ik dus veel geld miskoop. Weet u bij welke afdeling ik terecht kan hiervoor of moet ik toch een advocaat gaan nemen?

Gr Mo
Reputatie 4
Badge +2
@Moh Ik kan u helpen met het indienen van een klacht. Een klachtbehandelaar zal vervolgens de contact opnemen om de case te bespreken.

Mijn advies is wel om de klacht pas in te dienen als het probleem is verholpen. Zodoende heeft een totaalbeeld van de inkomsten die u bent misgelopen.

Laten we ons daarom eerst focussen op de oplossing. Stuur mij een privébericht
met daarin de bedrijfsnaam, de postcode/huisnummer, het klantnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN.

Reageer