Beantwoord

Hoe verwijder ik KPN als reseller van mijn M365 tenant?

  • 16 January 2024
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik had een KPN Een MKB abonnement met eigen domein en M365 licentie.

Nu ik mijn domein heb overgezet naar TransIP geeft mijn M365 nog steeds KPN aan als reseller "who can buy on your behalf.” Tevens kan ik zelf geen nieuwe M365 producten bestellen, ook al ben ik global admin.

Mijn vraag is: hoe kan ik KPN verwijderen als reseller van mijn M365 tenant?

icon

Beste antwoord door Mohammad 18 January 2024, 15:10

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb dit ook gevraagd aan Microsoft. Zij geven aan dat de partner (KPN dus) het volgende moet doen:
Remove reseller relationship with a customer - Partner Center | Microsoft Learn.

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @ronvdburg,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum. Dit kan je het snelst regelen door direct contact op te nemen met de KPN EEN MKB support desk, via 08000403. Als je jouw klantnummer, bedrijfsnaam en geboortedatum ter verificatie met mij deelt via een PM, kan ik ook een ticket aanmaken, zodat het opgepakt wordt. Vermeld alsjeblieft ook je contact email en telefoonnummer, mochten mijn collega's contact op willen nemen.

Reputatie 5
Badge +5

Bedankt voor de gegevens @ronvdburg,

Ik heb een case aangemaakt, mijn collega's pakken dit op en nemen zo nodig contact met je op.

Reageer