ik wil een klacht indienen
ik ben niet te vrede over de kwaliteit van de verbinding en kwaliteit van de tv aansluiting
aan de telefoon word er glashard gezegd
U HEEFT ER MAAR MEE TE DEALEN !!!
u heeft immers getekend voor 3 jaar had u maar de voorwaarde moeten lezen.
en toen was het klik opgehangen vanuit KPN kant
ipv met een oplossing tekomen komt men met zo'n antwoord
nog keer gebeld lieve dame aan de telefoon vele male begripvoller maar zei ik kan alleen een test laden uitvoeren
mocht het na een week nog zo zijn contact op nemen zei ze
nou wil ik contact op nemen krijg ik niemand aan de telefoon
IK BEN EEN ONTEVREDE KLANT KPN
HELP ME
OF MOET IK ALLES DE PRULLEBAK INFLIKKEREN
om maar op niv van uw klantenservice te blijven
geen stijl voor iemand die al 15 jaar klant is prive en nu naar een zakelijk pakket wilt overstappen en onbehoorlijk word geholpen
dit pakket wat ik heb zou het zelfde ook worden als wat ik had alleen naar zakelijk
de verkoper dus niet goed gedaan en oke ik ben ermee akkoord gegaan
maar dit werkt niet tot frustraties aan toe
constant valt het internet weg
zappen op de tv gaat niet
druk je op de 1 krijg je kanaal 1111
druk je op kanaal omhoog schiet ie 10 kanalen door
internet dekking in huis is slechter dan wat ik ervoor had met kpn prive
HELP