Beantwoord

Melding geen licentie bij CRM integratie

  • 29 april 2020
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb de software KPN ÉÉN geïnstalleerd vanaf https://www.kpn.com/zakelijk/service/internet/software-integratie.htm

Wanneer ik vervolgens onder integratie met een CRM systeem wil koppelen krijg ik de melding dat ik geen licentie heb.

Ik zou graag willen weten waar ik kan zien of ik wel of geen licentie heb en hoe ik eventueel aan deze licentie kan komen.

 

Met vriendelijke groet,

Janneke

icon

Beste antwoord door Rick S. 30 april 2020, 15:47

Hi @PV_Janneke ,

Ik heb eerlijk gezegd geen printscreens of afbeeldingen klaar staan waaraan klanten kunnen zien of zij een licentie hebben. Mijn advies hierin is om deze gezamenlijke klanten de factuur van het KPN EEN pakket te laten checken. Als er een licentie is afgesloten staat deze op de factuur gespecificeerd. Daarnaast zou ik ook zeggen dat de klanten die een licentie afgesloten hebben, dit ook wel zouden moeten weten. 

Als dit allemaal onduidelijk is kan men natuurlijk altijd een topic aanmaken, zodat wij mee kunnen kijken en verder kunnen helpen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @PV_Janneke 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Natuurlijk helpen we u graag om met de CRM Software aan de slag te kunnen. Zoals de melding eigenlijk al aangeeft moet u inderdaad een licentie aan uw abonnement toevoegen om hier gebruik van te kunnen maken. Als u een licentie heeft staat dit op uw facturen vermeld. Ik wil u daarom vragen om uw klantnummer in uw forumprofiel in te vullen. Aan de hand daarvan kan ik dit controleren en kunnen we verder.

Natuurlijk mag u deze gegevens ook in een privébericht sturen 

Hoi Rick,

 

Bedankt voor je reactie!

Ik ben zelf van een CRM systeem waardoor ik geen klantnummer heb. Ik was vooral benieuwd of je eventueel printscreens voor mij zou hebben waar ik dit terug kan vinden. Dit zodat ik onze gezamenlijke klanten naar dit forum kan toesturen wanneer ze de melding ‘geen licentie’ krijgen.:smile:

Reputatie 6
Badge +6

Hi @PV_Janneke ,

Ik heb eerlijk gezegd geen printscreens of afbeeldingen klaar staan waaraan klanten kunnen zien of zij een licentie hebben. Mijn advies hierin is om deze gezamenlijke klanten de factuur van het KPN EEN pakket te laten checken. Als er een licentie is afgesloten staat deze op de factuur gespecificeerd. Daarnaast zou ik ook zeggen dat de klanten die een licentie afgesloten hebben, dit ook wel zouden moeten weten. 

Als dit allemaal onduidelijk is kan men natuurlijk altijd een topic aanmaken, zodat wij mee kunnen kijken en verder kunnen helpen. 

Reageer