Beste KPN,
Ik heb de software KPN ÉÉN geïnstalleerd vanaf https://www.kpn.com/zakelijk/service/internet/software-integratie.htm
Wanneer ik vervolgens onder integratie met een CRM systeem wil koppelen krijg ik de melding dat ik geen licentie heb.
Ik zou graag willen weten waar ik kan zien of ik wel of geen licentie heb en hoe ik eventueel aan deze licentie kan komen.
Met vriendelijke groet,
Janneke
Beste antwoord door Rick S.
Hi
Ik heb eerlijk gezegd geen printscreens of afbeeldingen klaar staan waaraan klanten kunnen zien of zij een licentie hebben. Mijn advies hierin is om deze gezamenlijke klanten de factuur van het KPN EEN pakket te laten checken. Als er een licentie is afgesloten staat deze op de factuur gespecificeerd. Daarnaast zou ik ook zeggen dat de klanten die een licentie afgesloten hebben, dit ook wel zouden moeten weten.
Als dit allemaal onduidelijk is kan men natuurlijk altijd een topic aanmaken, zodat wij mee kunnen kijken en verder kunnen helpen.