Vraag

Provisionen Yealink T53W Broadsoft

  • 8 September 2023
  • 1 reactie
  • 142 keer bekeken

Hallo allemaal. Ik wil graag een Yealink T53W provisionen op een KPN ÉÉN Broadsoft centrale.

 

Het probleem is dat ik dacht dat dit een kwestie was van profiel aanmaken voor de telefoon via in dit geval OneBase, MAC-adres van toestel koppelen aan gebruiker en klaar. Maar dat blijkt niet het geval.

Het volgende probleem is is dat ik geen KPN ÉÉN centrale gewent ben, en alleen maar HIPIN. Via HIPPIN kan ik met het admin account binnen Broadsoft naar de desbetreffende persoon en via daar een provisioning url ophalen ect. Maar ik krijg dit via een KPN ÉÉN centrale niet voor elkaar.

Is er iemand die mij kan helpen.


1 reactie

Goedemiddag @Stef.K 

Als eerst wil ik je welkom heten op het Zakelijk KPN forum!
In dit geval kun je het beste even met de KPN EEN Experts bellen via 0800-0403. Mocht het zo zijn dat je een KPN EEN Excellence product afneemt, kun je het beste bellen met de Business Partner waar het pakket is afgenomen.
Ik heb contact gehad met een KPN EEN collega en mijn collega geeft aan dat er een KPN EEN profiel voor het Yealink T53W toestel is, deze kunnen mijn collega's via de server naar het toestel pushen. Wanneer het toestel dan een factory reset krijgt, wordt het voor KPN EEN geschikte profiel met configuratie ingeladen.

Je kunt telefonisch gewoon aangeven waar je voor belt en dan moet het in orde komen.🙂

 

Reageer