Beantwoord

Voicemail online aanpassen

  • 16 August 2022
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Badge

Beste lezers,

In het verleden was het mogelijk om het voicemail-bericht bij MijnKPN online aan te passen.

Je kon dan bijvoorbeeld met je telefoon een bericht opnemen en deze in de online omgeving uploaden en koppelen aan je voicemail.

Ik kan dit nergens meer terugvinden in MijnKPN; is dit tegenwoordig nog mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Maurice

icon

Beste antwoord door Tandartspraktijk Evenaar 22 August 2022, 19:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Goedemorgen @Tandartspraktijk Evenaar, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik kijk graag met je mee om na te gaan wat de voicemailopties binnen het KPN EEN MKB pakket zijn. Kan je voor mij in je forumprofiel het KPN klantnummer invullen en mij hier een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan zoek ik direct alle mogelijkheden er bij!

Badge

Beste Matthew,

 

Dank voor je reactie.

Ik heb de gevraagde gegevens aan mijn profiel toegevoegd.

 

Met vriendelijke groet,

Maurice

Reputatie 3
Badge +2

Bedankt voor het aanvullen van het profiel. Ik heb het voor je nagevraagd en technisch zou het in theorie wel mogelijk moeten zijn, maar is in jou situatie wellicht niet aan te raden. Het abonnement waar je gebruik van maakt heeft aanvullend een callcenter licentie, dit is in de regel een complexe configuratie.

Het advies wat ik in deze situatie doorkrijg is soortgelijke wijzigingen door of samen met een KPN EEN MKB specialist uit te laten voeren of te doorlopen. Heb je hier ook al contact over gehad met de KPN EEN MKB servicedesk? Deze zijn te bereiken op 0800-0403

Badge

Beste Matthew,

Opnieuw bedankt voor je reactie.

Ik zal van de week eens bellen met de servicedesk; mogelijk dat zij kunnen verklaren waarom ik dit eerder zelf wel vrij eenvoudig kon doorvoeren en het nu niet meer mogelijk lijkt.

 

Met vriendelijke groet,

Maurice

Badge

Ter info; na bellen met 0800-0403 geholpen door de chatbot.

Voor andere gebruikers met deze vraag biedt onderstaande link een antwoord:

 

https://www.kpn.com/zakelijk/service/telefonie/doorschakelen-en-voicemail.htm#/zm-bellen/zm-bellen-stand 

(dit heb ik overigens zelf niet geprobeerd)

 

Overigens heb ik inmiddels ook de ‘oude’ manier gevonden; via onderstaande link is vrij overzichtelijk hoe de voicemail kan worden aangepast.

https://beheer.kpneen.nl/ (deze link heb ik in het verleden meerdere malen gebruikt om online de voicemail aan te passen)

 

Met vriendelijke groet,

 

Maurice

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Maurice,

 

Bedankt voor de terugkoppeling van de uitkomst en het delen van de informatie. Dit is zeker waardevol voor de andere KPN EEN MKB gebruikers! 😃

Reageer