Vraag

Bellen via wifi op KPN mobiel abo werkt niet op Multifiber/Glasdraad vaste glasvezel aansluiting

  • 13 July 2023
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

recent ben ik verhuisd en heb op nieuwe locatie nauwelijks/geen indoor mobiele dekking. bellen via wifi werkt niet (meer) op telefoon die in oude huis wel indoor switchte naar bellen via wifi. enig verschil is de vaste aansluiting provider (van Ziggo naar Multifiber/Glasdraad). Als ik een MiFi in raamkozijn leg met een Vodafone sim en daarmee wifi verbinding maak werkt het wel. 
In een ander forum item zag ik dan KPN het (nieuwe) ip adres (of hele range) van mulitfiber zou moeten whitelisten. Hoe krijg ik dit snel voor elkaar met een KPN abo (KPN One) via een ServiceProvider/Partner KPN. KPN consumenten en KPN zakelijk kennen mn abo niet (ondanks dat er toch echt KPN in mn scherm staat) en kunnen me niet helpen. Na wat rondgang langs afdelingen bij ServiceProvider/Partner staat er inmiddels een ticket open bij KPN. Hoe lang gaat dit duren? in een ander draadje lees ik weken voor vergelijkbare actie!?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hallo @Jim Pinkse en welkom op het forum! 

Over de doorlooptijd van een ticket ingevoerd via een KPN business partner durf ik helaas geen uitspraken te doen. Toch zal ik intern even kijken of daar iets over terug te vinden is. Heb je iets van een ticketnummer of klantnummer (of postcode/huisnummer+bedrijfsnaam)? Dit mag uiteraard via een privébericht gestuurd worden in verband met de privacygevoelige informatie.

Hallo @Jim Pinkse en welkom op het forum! 

Over de doorlooptijd van een ticket ingevoerd via een KPN business partner durf ik helaas geen uitspraken te doen. Toch zal ik intern even kijken of daar iets over terug te vinden is. Heb je iets van een ticketnummer of klantnummer (of postcode/huisnummer+bedrijfsnaam)? Dit mag uiteraard via een privébericht gestuurd worden in verband met de privacygevoelige informatie.

Zie prive bericht

Het werkt nu, txs

Reageer