Vraag

creditering retour gezonden apparatuur - drama

  • 18 november 2019
  • 0 reacties
  • 42 keer bekeken

VOIP keurig opgeleverd met KPN EEN, alleen de Panasonic TPA65 die KPN er standaard bij levert is een drama voor als je bedieningstoestellen gewend bent. De Yealink is echter een prima alternatief. Als je die bij KPN bestelt en vervolgens mailt met het verzoek of ze die op afstand kunnen installeren heb je daar een prima toestel voor. Het toestel wordt keurig op je factuur in rekening gebracht. Alleen, wat doe je met het oude toestel?

KPN zegt dat je die retour kunt zenden en dat deze dan wordt gecrediteerd.

Wat ze er niet bij zeggen is dat je vervolgens 2 maanden bezig bent om hier een keer je geld voor terug te krijgen. En dat is als je geluk hebt en   bij alle navragen een keer een scherpe medewerker treft die bereid is dit voor je op te lossen.
Tip: stuur geen apparatuur terug zonder RMA opdracht-nummer (dat is een retourzending), anders krijg je wellicht hetzelfde als wij: als iemand vergeet ‘een retourbewijs te uploaden’  ben je eindeloos bezig om je geld terug te krijgen.


0 reacties

Geen reactie

Reageer