Gebaseerd op: https://zakelijkforum.kpn.com/lora-forum-16/otaa-verbinding-11009 lijkt het erop dat ik hier mijn otaa vraag zou moeten stellen.
Mijn device wil in OTAA niet join-en. In de development omgeving heb ik hem nu meerdere keren toegevoegd dus de eerste vraag om die weer te verwijderen (device 1-2-3).
Device 4 heb ik via ABP getest en dat gaat prima.
Device 5 is weer OTAA, maar deze krijg ik niet geconnect.
😞 wat doe ik fout?
Hi @Syca , welkom op de LoRA community van KPN 😀
De OTAA aanmelding zie ik in het systeem staan, volgens mij doet u alles goed en gaat er iets bij ons fout. Kunt u komende dagen uit de voeten met ABP? We zijn het probleem aan het onderzoeken en ik meld uw account daarbij aan. Na het weekend verwacht ik inhoudelijk te reageren.
De OTAA aanmelding zie ik in het systeem staan, volgens mij doet u alles goed en gaat er iets bij ons fout. Kunt u komende dagen uit de voeten met ABP? We zijn het probleem aan het onderzoeken en ik meld uw account daarbij aan. Na het weekend verwacht ik inhoudelijk te reageren.
Ik wacht af.
Hallo @Syca , voor het device ***1FF8F0 zien we dat deze op vrijdag 01-06 een Join Request en een Join Accept heeft gehad en vervolgens geen activiteit. De OTAA is vrijdag goed gegaan. Houdt er rekening mee dat de OTAA's op de developer portal handmatig dagelijks door ons worden verwerkt, het kan daardoor voorkomen dat het een tijdje duurt (doordeweeks max 1 werkdag).
Gezien het device dubbel in de portal kan dat een conflict geven. Ook als het device bijvoorbeeld al als ABP geregistreerd staat. De registratie met een error heb ik voor de zekerheid verwijderd. Alvorens ik bezig ga met de rest van uw devices, verneem ik graag of het nu lukt om met ***1FF8F0 verbinding te maken.
Het handmatig verwerken van OTAA's is momenteel overigens alleen van toepassing op de developer portal.
Gezien het device dubbel in de portal kan dat een conflict geven. Ook als het device bijvoorbeeld al als ABP geregistreerd staat. De registratie met een error heb ik voor de zekerheid verwijderd. Alvorens ik bezig ga met de rest van uw devices, verneem ik graag of het nu lukt om met ***1FF8F0 verbinding te maken.
Het handmatig verwerken van OTAA's is momenteel overigens alleen van toepassing op de developer portal.
***1FF8F0 is verbonden, voor ongeveer een half uur. Is er een limiet aan het aantal berichten?
is er ook een uplink limiet?
Voor de duidelijkheid een uplink is een bericht van mijn device naar het lora netwerk van KPN?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.