Hallo,
Het bedrijf waar ik voor werk, heeft KPN Eén, en mijn mobiele nummer valt daar onder. Nu heb ik de app op mijn toestel geïnstalleerd, en ik heb me op deze website aangemeld (account gemaakt). Ik kan echter niet inloggen op de Zapper-app: Authenticatie mislukt - ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.
Moet ik nog iets doen om me aan te melden bij de Zapper-app?
Alvast bedankt,
Frank
Goedemiddag @fnlee ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁
Wat naar om te lezen dat het niet lukt om in te loggen in de Zapper app. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nu ben ik erg benieuwd met welke gegevens u heeft ingelogd?
Voor het gebruik van de app zijn er voor de oplevering van het KPN EEN pakket 2 mails gestuurd met de gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft u hier de inloggegevens vandaan?
Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁
Wat naar om te lezen dat het niet lukt om in te loggen in de Zapper app. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nu ben ik erg benieuwd met welke gegevens u heeft ingelogd?
Voor het gebruik van de app zijn er voor de oplevering van het KPN EEN pakket 2 mails gestuurd met de gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft u hier de inloggegevens vandaan?
Nog een kleine aanvulling:
Als u mij gegevens wilt sturen kunt u dit het beste in een privébericht doen 😉
Als u mij gegevens wilt sturen kunt u dit het beste in een privébericht doen 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.