Einddatum contract | Wanneer loopt mijn KPN abonnement af?

  • 9 maart 2017
  • 3 reacties
  • 7504 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5
Het is eenvoudig om snel een overzicht te krijgen van de datum waarop uw KPN abonnement afloopt. U kunt dit bekijken in de MijnKPN omgeving. Kies voor het abonnement wat u gebruikt en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Doorgaans gelden de volgende regels per abonnement:
  • KPN EEN: na het twee- of driejarig abonnement maandelijks opzegbaar.
  • Ondernemerspakket: na het tweejarig abonnement maandelijks opzegbaar.
  • Kleinzakelijk Internet & Telefonie: na het jaarabonnement maandelijks opzegbaar.
  • Alles-in-1 & Vast Internet: na het jaarabonnement maandelijks opzegbaar.
  • Alle Cloud-diensten: per direct opzegbaar. *
  • Zakelijk Mobiel: na het één- of tweejarig abonnement maandelijks opzegbaar
  • Kleinzakelijk Mobiel: na het één- of tweejarig abonnement maandelijks opzegbaar
* Voor Domeinnaam Online geldt dat deze altijd met een éénjarig abonnement gepaard gaat en daarna maandelijks opzegbaar is.

3 reacties

In de nieuwe mijnKPN app is dit weer eens niet te vinden. Of het is weer zo moeilijk of onduidelijk gemaakt dat ik er overheen kijk.

Graag een stappen plannetje hoe dit tegenwoordig te vinden is.. Graag voor zowel thuis als mobiel.
Reputatie 7
Badge +6
Vervelend om te horen dat het niet Lukt en goed dat je het vraagt op het zakelijke forum, wat voor abbonement heb je als ik vragen mag?
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @hibNeiwih, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Er zijn deze week wat issues met de nieuwe MijnKPN omgeving voor zakelijke klanten. Daarnaast is deze vol in de ontwikkeling en worden er maandelijks nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Bedankt in ieder geval voor uw feedback.

Ik kijk graag voor u na hoe het zit met de einddata van zowel uw vaste als mobiele abonnementen. Hebt u hiervoor in een privébericht voor mij uw bedrijfsnaam, postcode, huisnummer volledige naam, geboortedatum en klantnnummer(s)?

Reageer