Vraag

MijnGesprek - voicemail

  • 15 januari 2019
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Na het instellen van een nieuwe voicemail opname in de MijnGesprek App, hoor ik nog steeds mijn oude opname. Gaat hier een bepaalde tijd overheen voordat dit de nieuwe opname is of werkt dit onderdeel van mijngesprek (nog) niet juist?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond @Rstaarink, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Is de oude opname ook via de app ingesteld of handmatig? U dient in de app wel het vinkje achter voicemail aan te zetten. In deze Handleiding op bladzijde 11 en 12 vind u hier meer informatie over.

Op de website vindt u een stappenplan voor het instellen van de voicemail via de app, zou u na willen gaan of u alle stappen juist hebt ondernomen?
Dag Mohammed,

Bij eerder uitgegeven toestellen/gebruikte sims is de voicemail zonder app ingesteld.

Bij de nieuwe toestellen/sims proberen we deze via de app in te stellen. Voice mail is aangevinkt/aangezet.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Rstaarink,

Het is belangrijk om voicemail via de toestel zelf en buiten de app uit te schakelen voor dat u voicemail vanuit de app aanzet. U kunt bij de instellingen in uw apparaat kijken of dit aanstaat en bellen naar *73# om eventuele doorschakelingen uit te zetten. Door te bellen naar #21# schakelt u voicemail uit. Hier leest u er meer over.

Reageer