Spotify
aan mijn spotify is een e-mailadres gekoppeld welke komt te vervallen. Om een nieuw e-mailadres te kunnen koppelen heb ik een nieuwe activatiecode nodig. Op welke manier kan ik aan een nieuwe activatiecode komen?
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Ik begrijp dat u een Spotify account heeft gekoppeld aan uw KPN abonnement. De activatiecode kan ik u nogmaals toesturen.
Stuurt u mij een privébericht met daarin, postcode/huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het IBAN.
Ik begrijp dat u een Spotify account heeft gekoppeld aan uw KPN abonnement. De activatiecode kan ik u nogmaals toesturen.
Stuurt u mij een privébericht met daarin, postcode/huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het IBAN.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.