Beantwoord

Spotify Premium


Sinds mijn contract verlenging is mijn KPN gekoppelde Spotify Premium abo gestopt (terwijl ik er wel voor betaal). Hoe kan ik dit weer activeren?
icon

Beste antwoord door Rashid 21 juni 2018, 09:45

Goedemorgen Maarten,

Excuses voor mijn late reactie. Op dinsdag en woensdag was ik niet aanwezig ☺ .

Bedankt voor het sturen van de gewenste gegevens. Ik ben meteen voor u aan de slag gegaan en heb begrepen dat u uw Spotify account opnieuw geactiveerd moet worden. Er is een sms naar u gestuurd met de nieuwe activatiecode. Houd er rekening mee dat het zo'n 3 uur kan duren voordat u de sms ontvangt. Zodra u de sms hebt ontvangen Activeert u uw Spotify Premium op de website van KPN.

Laat u mij weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als het nog steeds in je contract zit kan je het via deze link opnieuw activeren:
http://campagne.kpn.com/spotify
Dank Sjors. Echter, dat werkt niet want ik krijg de melding dat de invoer (telnr of mailadres) niet juist zou zijn. Oftewel ik vermoed dat ergens KPN een schakeltje verkeerd heeft staan (want ik betaal wel braaf elke maand 8,99 EUR voor Spotify). Help?
Reputatie 5
Badge +4
Hi @Maarten76,

Wilt u mij een privé bericht sturen met uw mobiel telefoonnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer? Dan zoek ik graag voor u uit waar het mis gaat.
Reputatie 5
Badge +4
Goedemorgen Maarten,

Excuses voor mijn late reactie. Op dinsdag en woensdag was ik niet aanwezig ☺ .

Bedankt voor het sturen van de gewenste gegevens. Ik ben meteen voor u aan de slag gegaan en heb begrepen dat u uw Spotify account opnieuw geactiveerd moet worden. Er is een sms naar u gestuurd met de nieuwe activatiecode. Houd er rekening mee dat het zo'n 3 uur kan duren voordat u de sms ontvangt. Zodra u de sms hebt ontvangen Activeert u uw Spotify Premium op de website van KPN.

Laat u mij weten of het is gelukt?

Reageer