Vraag

Storing - Alleen maar ellende nooit meer KPN

  • 3 mei 2015
  • 1 reactie
  • 285 keer bekeken

Ik heb sinds korte periode weer een storing, ben al een paar dagen bezig, en wordt op een lijntje gehouden.

5 weken geleden was een grote storing, geen internet en geen telefonie.

Vaste lijn was niet bereikbaar en internet was weggevallen, terwijl ik internet nodig heb.

Voor mijn onderneming is een betrouwbare verbinding van essentieel belang, en de manier hoe men omgaat met de storingen is onacceptabel. Ik zal iedereen afraden om een KPN abonnement af te nemen.

Door deze storing heb ik verlies geleden, ik kon de klanten niet helpen en is een hele slechte reclame voor mijn bedrijf ( assurantie / tussenpersoon, verzekeringen en hypotheken )

Als ik de storinglijn bel, zegt men u moet wachten, terwijl ik diverse malen heb aangegeven ik kan niet wachten. Morgen heb ik afspraken in de ochtend en kan de klanten dus niet helpen, pfffff

Ik heb een contract lopen tot maart 2016, ga zeker mijn abonnement eerder opzeggen.

beste ondernemers, neem aub GEEN kpn abonnement, denk er goed over na!!!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste kadirnl70,

Voor een onderneming is een betrouwbare verbinding inderdaad van essentieel belang. Hier moeten wij met alle begrip mee omgaan. Tijdens het weekend zijn de meeste monteurs vrij en wordt er alleen gewerkt aan de grote verstoringen. Om deze reden kunnen we tijdens het weekend helaas geen optimale technische service verlenen. Dit is voor zover ik weet bij alle providers het geval. Ik kan mij goed voorstellen dat u dit onacceptabel vindt.

Het verlies dat wordt geleden door een storing kunnen wij niet herstellen maar ook niet voorkomen, een technische storing kan helaas ontstaan.

Ik heb uw situatie bekeken. Via uw website heb ik alle gegevens kunnen vinden. Ik zie dat de storing gisteren is gemeld (02-05), morgen zal de technische dienst contact met u opnemen om actie te kunnen ondernemen.

Ook heb ik zelf naar uw verbinding gekeken. Daarbij valt het mij op dat op vrijdag de verbinding eerst instabiel is geworden voordat deze er helemaal mee gestopt is. Middels een lijnmeting kan ik zien dat het signaal nog wel op locatie komt, de kabel buiten is nog in orde. Het lijkt er mogelijk op dat er een probleem in de aansluiting zit, daarbij kunt u denken aan slechte bekabeling of er zouden problemen met het modem kunnen zijn (KPN Experia Box).

Graag wil ik u adviseren om daarom de aansluiting goed te controleren. Indien dit geen resultaat geeft, kan het beste meteen een monteur worden aangestuurd.

Kunt u mij morgen laten weten hoe de storingsmelding verder wordt opgepakt? Als u geen bericht krijgt, wil ik u graag verder helpen!

Reageer