factuur mobiel augustus
Voor de maand augustus heb ik geen digitale factuur ontvangen per email. Klopt dit ?
Hoelang duurt het voor je heir een antwoord krijgt ?
Hi Patricialeers,
Van harte welkom op ons forum. Excuses voor mijn late reactie!
Ik heb uw gegevens voor mij. De laatste factuur die ik zie heeft de datum 9 augustus 2016. Heeft u die niet van ons ontvangen?
Van harte welkom op ons forum. Excuses voor mijn late reactie!
Ik heb uw gegevens voor mij. De laatste factuur die ik zie heeft de datum 9 augustus 2016. Heeft u die niet van ons ontvangen?
dag Carah,
De laatste factuur die ik via email heb ontvangen dateert van 11/7/16.
Ik heb mezelf gisteren bij "mijn kpn" geregistreerd maar daar zie ik geen facturen staan.
mvg
Patricia Leers
Vetoquinol BV
Tel. : 010.497.00.79
De laatste factuur die ik via email heb ontvangen dateert van 11/7/16.
Ik heb mezelf gisteren bij "mijn kpn" geregistreerd maar daar zie ik geen facturen staan.
mvg
Patricia Leers
Vetoquinol BV
Tel. : 010.497.00.79
Hi Patricialeers,
Ik wil u er graag op attenderen dat u uw naam en telefoonnummer wel openbaar heeft geplaatst.
De factuur van 9-8 zal ik handmatig toesturen. Ik moet hem wel opvragen, dus u zult hem niet direct ontvangen.
Zou u mij in een privébericht het gewenste e-mail adres willen toesturen?
Natuurlijk ga ik er ook achteraan, dat u straks de facturatie in mijnkpn kunt bekijken.
U hoort van mij.
Ik wil u er graag op attenderen dat u uw naam en telefoonnummer wel openbaar heeft geplaatst.
De factuur van 9-8 zal ik handmatig toesturen. Ik moet hem wel opvragen, dus u zult hem niet direct ontvangen.
Zou u mij in een privébericht het gewenste e-mail adres willen toesturen?
Natuurlijk ga ik er ook achteraan, dat u straks de facturatie in mijnkpn kunt bekijken.
U hoort van mij.
Dag Carah,
Ondertussen heb ik wel de aanmaning gekregen maar de kopie van de factuur heb ik nog steeds niet ontvangen.
Kan u mij deze alsnog toesturen ? Wij kunnen geen betaling uitvoeren zonder een factuur.
Met vriendelijke groeten,
Patricia Leers
Ondertussen heb ik wel de aanmaning gekregen maar de kopie van de factuur heb ik nog steeds niet ontvangen.
Kan u mij deze alsnog toesturen ? Wij kunnen geen betaling uitvoeren zonder een factuur.
Met vriendelijke groeten,
Patricia Leers
Dag Carah,
Ondertussen krijgen onze medewerkers een melding op hun mobiele telefoon dat die zal afgesloten worden omdat er betalingsachterstand is. De factuur is nog steeds niet aangekomen. De betaling is gisteren uitgevoerd hoewel dit niet de normale gang van zaken is. Is het dan echt niet mogelijk om een kopietje van de factuur per email door te sturen ? Ik heb toch mijn gegevens naar u doorgestuurd .
In afwachting van uw antwoord,
mvg
Patricia Leers
Ondertussen krijgen onze medewerkers een melding op hun mobiele telefoon dat die zal afgesloten worden omdat er betalingsachterstand is. De factuur is nog steeds niet aangekomen. De betaling is gisteren uitgevoerd hoewel dit niet de normale gang van zaken is. Is het dan echt niet mogelijk om een kopietje van de factuur per email door te sturen ? Ik heb toch mijn gegevens naar u doorgestuurd .
In afwachting van uw antwoord,
mvg
Patricia Leers
Hi Patricia,
Oei! Carah is niet aanwezig, maar ik heb uw gegevens uit haar box kunnen halen 🙂 Het gaat inderdaad over een betaalachterstand van €37,35. Op dit moment probeer ik de factuur naar boven te krijgen!
Ik kom er zo op terug.
Oei! Carah is niet aanwezig, maar ik heb uw gegevens uit haar box kunnen halen 🙂 Het gaat inderdaad over een betaalachterstand van €37,35. Op dit moment probeer ik de factuur naar boven te krijgen!
Ik kom er zo op terug.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.