Vraag

foutieve factuur.

  • 20 December 2023
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Wij wonen sinds kort in Zweden en hebben ondertussen Zweedse mobiele nummers. Zojuist foute factuur van KPN gekregen waar KPN nieuwe factuur stuurt voor onze, afgesloten oude NL 06 nummers, maar ik kan op geen enkele manier die ik kan vinden in contact komen met een buitenlands mobiel nummer met de klantendienst van KPN zakelijk. Ook niet op 0612001200 of +318000403, daar wordt ik gewoon, elke keer, uitgegooid na keuzemenu. Ik kan ook niet meer inloggen op mijn kpn & de app. 2e probleem is contractovername klein zakelijk abbonement, in dat formulier kan je alleen een Nederlands mobiel nummer opgeven….


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag @Ruud Berends, Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Als ik het goed begrijp spelen er op dit moment 2 verschillende zaken:

  1. je wilt een 06 nummer opzeggen n.a.v. de emigratie.
  1. er moet een abonnement overgenomen worden doormiddel van een Contractovername. Je geeft aan dat hier geen buitenlands nummer voor gebruikt kan worden, bedoel je hiermee het contact telefoonnummer van de contactpersoon? En gaat dit over hetzelfde 06 nummer als bij punt 1, of betreft dit een ander nummer?

Kan je mij bevestigen dat dit inderdaad de 2 vraagstukken zijn waar je mee zit. En als je het klantnummer van de betreffende diensten in je forumprofiel kan invullen, ga ik voor je op onderzoek wat ik hierin kan betekenen! Geef je mij hier een seintje wanneer je dit hebt gedaan?

Hoi Matthew,

 

De beide 06 nummers zijn al opgezegd echter brengt KPN nog steeds abbonements kosten in rekening in de laatste factuur. Het klein zakelijke abbonement dat ik had bestond uit 3 nummers, nu nog uit 1 nummer en en we willen graag contract overzetten naar hem. Echter op het contract overname formulier kan dat alleen als je een NL adres hebt en nog een eigen 06 nummer en dat hebben we niet. Klantnummer: [klantnummer verwijderd ivm privacy]

Reputatie 4
Badge +2

Bedankt voor het sturen van de gegevens, Ik heb wel het klantnummer verwijderd in je openbare bericht ivm je privacy

Wat de factuur betreft, kan je mij in een privébericht sturen om welk factuurnummer dit gaat waar de kosten nog in rekening worden gebracht? Dan kan ik deze er direct bijhalen om te zien wat de status is.

Wat de opzegging zelf betreft, heb je hier destijds ook de een bevestiging van ontvangen?

 

 

Reageer