Vraag

foutmelding bij tekenbevoegde mobiel kleinzakelijk

  • 26 November 2023
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedenavond,

Ik probeer al een week een zakelijk abbonement af te sluiten met een s23 ultra icm onbeperkt data en bellen. Zeker nu met de gratis wacht6.  Echter krijg ik steeds de foutmelding dat ik niet tekenbevoegd zou zijn.. na gebeld te hebben met 08000403 werd mij verteld de kvk te bellen. Dat dus gedaan en ze vertellen me dat ik gewoon juist geregistreerd sta. 

Wie kan me nu nog helpen met het plaatsen van een bestelling. Begin de hoop een beetje te verliezen.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hallo @Pbuitendijk Laten we eens kijken wat hier mis gaat. Graag ontvang ik een privébericht met de bedrijfsgegevens die ook bekend zijn bij de KvK zodat ik dit met een achterliggende afdeling kan checken 👍

 

Edit: Aangezien ik de komende week helaas niet aanwezig ben, is het beter om mijn collega @Rick S. even een privébericht te sturen. Excuses voor de verwarring!

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Pbuitendijk,

Ook nog even hier een reactie van mij! 
Naar aanleiding van het privé bericht met de gegevens heb ik de gegevens in onze systemen laten aanpassen. Dit staat nu goed. In principe zou je nu dus geen foutmelding meer mogen vragen.  Ik weet alleen niet zeker hoe snel de gegevens in de database voor de website worden gesynchroniseerd. Natuurlijk help ik je ook graag bij het plaatsen van een bestelling. Als je hier verder hulp bij wilt hoor ik het graag. 

Reageer