Vraag

her aansluiting

  • 3 November 2023
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Geachte heer/ mevrouw,

 

We hebben een zakelijke abonnement aansluiting bij jullie, maar deze is inmiddels door jullie afgesloten. 
Ik wil graag dat u mijn telefoonnummer zo snel mogelijk  gaat heraansluiten, want ik weet dat ik recht heb op het telefoonnummer, normaliter kunnen jullie binnen 6 maanden het nummer weer terughalen.  Ik ben al jaren klant bij jullie, zonder enige problemen. Ook is dit een zakelijke nummer en door dit nummer af te sluiten schaden jullie mijn inkomen hiermee.

Hopelijk word ik dit keer serieus genomen en wordt mijn telefoon weer aangesloten. 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Goedemiddag @C Turgut welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik heb het account er direct even bij gezocht en lees daar inderdaad dat de aanvraag voor een nieuwe abonnement steeds wordt afgewezen. In neem aan dat de reden hiervoor bekend is. Zelf heb ik geen aanvullende mogelijkheden. Mijn advies is om dit via een klacht bij een klachtbehandelaar neer te leggen. De klachtbehandelaar kan dan uitzoeken wat er mogelijk is.

Reageer