Vraag

Inloggegevens opvragen MijnKPN zakelijk

  • 23 April 2024
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Badge

Ik ben op zoek naar onze inloggegevens maar niemand blijkt deze (meer) te hebben.
Nu blijkt het dus niet zo makkelijk te zijn als “wachtwoord vergeten" aanklikken omdat ook niet bekend is aan welk mailadres het account gekoppeld moet zijn.
Zoals via de website als telefonisch kom ik geen steek verder, wat nu?

 

Alvast bedankt! 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @MerijnBakker,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik help je graag verder om dit op te lossen. Aan de hand van de gegevens in het forumprofiel heb ik jullie account opgezocht. Normaliter kan ik daar ook direct zien welk account er voor MijnKPN Zakelijk bestaat, maar in dit geval zie ik dit niet naar voren komen. Ik moet dus verder op onderzoek uit om te zien hoe we dit het beste op kunnen lossen. 

Ik vermoed daarnaast dat je deze vraag stelt naar aanleiding van de mail over de facturen, klopt dat? 
Mijn advies is om, voor nu, de optie via de website te proberen. Zodra ik een update heb over MijnKPN Zakelijk kom ik direct bij je terug.

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @MerijnBakker,

Daar ben ik weer! 
Ik ben even intern op onderzoek gegaan en er lijkt geen MijnKPN Zakelijk account te bestaan. Of als dat wel het geval is, dat wij niet inzage hebben in de volledige gegevens. 

Nu is het wel zo dat het abonnement wat onder dit klantnummer hangt een grootzakelijk abonnement is. Ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe het daar precies geregeld is, aangezien daar een aparte servicedesk voor is. Ik adviseer je daarom om telefonisch contact op te nemen via 0800-1576 en de vraag daar ook voor te leggen. Onze excuses dat ik je moet doorverwijzen! 

Reageer