Beste kpn,
Ik kijk elke dag op mijn Kpn app om te kijken hoeveel Mb/sms/bel minuten ik nog heb. Toen ik vandaag keek zag ik dat ik opeens €110,50,- kosten buiten mijn bundel zou moeten hebben gemaakt, terwijl dat ik niet eens over mijn bundel heen zit en dat ik geen betaald nummer heb gebeld. Hoe is dit dan mogelijk?? ik vind het heel erg raar dat dit zomaar is gebeurt zouden jullie hier wat aan kunnen doen?
Ik hoop van jullie te horen.
Mvg, Quinn.
Goedemorgen @Quinnvk , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Ik kijk graag voor u wat er precies gebeurd is, waardoor u buitenbundel kosten in rekening hebt gekregen. Hiervoor heb ik uw 06-nummer nodig, samen met bedrijfsnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van uw IBAN.
Zou u deze in een privébericht naar mij toe willen sturen?
Ik kijk graag voor u wat er precies gebeurd is, waardoor u buitenbundel kosten in rekening hebt gekregen. Hiervoor heb ik uw 06-nummer nodig, samen met bedrijfsnaam en ter verificatie de laatste 4 cijfers van uw IBAN.
Zou u deze in een privébericht naar mij toe willen sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.