[KPN Mastermind] Beste@Beugie / Dennis, in verband met privacygevoelige informatie - telefoonnummer en e-mailadres - heb ik dit bericht gemodereerd. Groet,@BerendDeMeyer
Ik heb via mijn werkgever een zakelijk toestel met data ( beperkt data ) . Nu heb ik verleden WiFi aan gsmst Naar 1266 en toen maakte het toestel contact met kpn hotspots . Nu heb ik een nieuw toestel ontvangen maar nu vraagt de kpn app mijn inlog gegevens . Heb nu alles geprobeerd maar er wordt geen contact gemaakt met WiFi kpn .
Heb ook reeds opnieuw WiFi aan verstuurd maar dan krijg ik 1200 operation failed terug .
Hoe kan ik mijn gegevens herstellen . Onze iT afdeling geeft aan geen tijd te hebben voor dit probleem .
Ze komen er op terug , politiek antwoord.
Ga binnen kort naar centerparcs en daar heb je kpn WiFi als je een abonnement hebt .
Wie jan mij helpen ,
Mijn zakelijk nummer is
06********
Mail adres
****@*****
Dennis beuger