Vraag

KVK nummer niet herkend bij bestelling

  • 8 March 2023
  • 4 reacties
  • 246 keer bekeken

Hi,

Ik probeerde net als nieuwe zakelijke klant een telefoon + zakelijk abbonement te bestellen.

Hierbij moest ik mijn KVK nummer invullen, alleen werd deze niet herkend. Ook mijn bedrijfsnaam, XRTN Music werd niet herkend. Mijn eenmanszaak is gewoon te vinden in het handelsregister van de KVK, dus ik begrijp niet waarom het KVK nummer niet herkend wordt. Het bedrijf staat ingeschreven sinds september 2022.

Hierdoor kan ik het product niet bestellen, aangezien ik niet op de gegevens controlen knop kan drukken

 

Mvg.

 

Bas


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Goedemorgen @XRTN, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik kijk graag met je mee wat ik vanuit hier voor je kan betekenen. Zou je mij in een privébericht het KvK nummer en postcode+huisnummer kunnen sturen? Mocht je ook al andere KPN diensten afnemen ontvang ik hier ook graag het klantnummer van.

Hallo,

 

ik wil graag een zakelijk abonnement afsluiten bij KPN (internet)

Voor het afronden van mijn bestelling moet ik mijn KvK nummer invullen, maar deze wordt niet herkend. 

ik kan mijn bestelling hierdoor helaas niet afronden. 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Eva,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat balen dat het KVK nummer niet herkend wordt. Ik vermoed dat de gegevens dan nog niet goed zijn ingeladen vanuit het KVK register. Als je mij een privé bericht stuurt met het klantnummer, jouw voorletters en achternaam, geboortedatum, telefoonnummer en mailadres zet ik gelijk een verzoek naar de backoffice om dit te regelen,

Ik ben vandaag tot ongeveer 17.00 uur aanwezig en daarna maandag weer. Mocht je dus geen reactie meer krijgen en je niet willen wachten kun je het beste telefonisch contact opnemen via 0800-0403.  

Reputatie 7
Badge +6

Hey Eva,

Bedankt voor het privé bericht met de gegevens!
Ik heb het verzoek bij de backoffice ingediend om de gegevens goed in het systeem te zetten, zodat er een bestelling geplaatst kan worden. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen wanneer dit precies verwerkt zal zijn. Ik adviseer je daarom om het bijvoorbeeld van het weekend het nog een keer te proberen. Lukt het alsnog niet? Stuur mij dan nog een bericht, dan ga ik maandag verder aan de slag.

 

Ik wens je een fijn weekend!

Reageer