Waarom is de Samsung bij KPN niet leverbaar en bij andere providers en webwinkels wel
Goedemiddag
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan mij goed voorstellen dat het frustrerend is als het toestel niet op voorraad blijkt te zijn. Het is lastig om een reden te geven waarom wij op dit moment geen voorraad hebben en andere providers wel. Elke partij koopt uiteraard zelf voorraad in, dus daar kan verschil in zitten per provider/webwinkel. Welk Samsung toestel heb je precies besteld? Dan ga ik kijken of ik een indicatie kan krijgen over de levering.
Goedendag Rick,
Bedankt voor je snelle reactie,ik heb de Samsung Galaxy S20 FE 5G Dual-SIM, Cloud Mint besteld.
MvG Ronnie Stortelers
Goedemorgen Ronnie,
Ik ben even op onderzoek gegaan en ik zie dat je ook contact met ons hebt gezocht via Facebook! Zo te zien is de order nu geannuleerd en wordt er naar een alternatief toestel gekeken. Ik kan mij goed voorstellen dat het erg frustrerend is als meerdere toestellen niet leverbaar blijken. Dat maakt de keuze ook niet makkelijker natuurlijk. Het is alleen jammer genoeg een situatie waar wij verder ook geen grip op hebben. Voor het overzicht lijkt het mij verstandig om het contact via één kanaal te laten lopen. Als ik nog iets anders voor je kan doen hoor ik het uiteraard graag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.