Beantwoord

Medewerker machtigen

  • 10 mei 2018
  • 3 reacties
  • 237 keer bekeken

Beste KPN of iemand anders,

Ik wil graag een medewerker machtigen om zelf in de winkel een abonnement te verlengen. Hier kan ik echter nergens informatie over vinden, welke informatie deze persoon moet meenemen om dat te mogen.
Graag ontvang ik van u wat hiervoor nodig is, gezien de KPN-website veel te log is deze informatie te kunnen vinden.
icon

Beste antwoord door Rick S. 11 mei 2018, 19:12

Goedenavond @VVCm

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan mij goed voorstellen dat het gemakkelijker is als u uw medewerker kunt machtigen, zodat hij/zij zelf de verlenging kan doen. In dit geval begrijp ik dat het om een eenmalige machtiging gaat voor een verlenging via de winkel, toch?

Net zoals 2 jaar geleden hebben we nog steeds een formulier waarmee u deze machtiging kunt afgeven. Graag ontvang ik van u een privébericht met een aantal verificatie gegevens, zodat ik u vervolgens het formulier kan sturen. Onderstaande gegevens heb ik van u nodig:

- Het klantnummer van het account/abonnement
- Bedrijfsnaam
- KVK nummer
- Het betreffende mobiele telefoonnummer
- De laatste 4 cijfers van de geregistreerde IBAN rekening
- Voorletters en achternaam van de geregistreerde tekenbevoegde
- Geboortedatum tekenbevoegde (huidige)
- Mailadres
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk, mag ik vragen waarom je het in de winkel doet in plaats van online? Ik heb zelf via de livechat mijn abonnement verlengt (Werkt prima!). Persoonlijk denk ik dat het ook via het forum kan maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Via chat/website/forum werkt idd prima, dat weet ik. Maar 1 nadeel is dat de telefoon naar kantoor verzonden moet worden ipv naar de medewerker zelf.

Er was 2 jaar geleden nog een formulier voor.
Waarom ik dat wil: dan kan de medewerker zelf zijn telefoon uitzoeken en direct meenemen.
Veel medewerkers zijn beperkt op kantoor, waardoor laten verzenden minder praktisch is.
Reputatie 6
Badge +6
Goedenavond @VVCm

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan mij goed voorstellen dat het gemakkelijker is als u uw medewerker kunt machtigen, zodat hij/zij zelf de verlenging kan doen. In dit geval begrijp ik dat het om een eenmalige machtiging gaat voor een verlenging via de winkel, toch?

Net zoals 2 jaar geleden hebben we nog steeds een formulier waarmee u deze machtiging kunt afgeven. Graag ontvang ik van u een privébericht met een aantal verificatie gegevens, zodat ik u vervolgens het formulier kan sturen. Onderstaande gegevens heb ik van u nodig:

- Het klantnummer van het account/abonnement
- Bedrijfsnaam
- KVK nummer
- Het betreffende mobiele telefoonnummer
- De laatste 4 cijfers van de geregistreerde IBAN rekening
- Voorletters en achternaam van de geregistreerde tekenbevoegde
- Geboortedatum tekenbevoegde (huidige)
- Mailadres

Reageer