Beantwoord

nummerbehoud mislukt van vodafone naar KPN - per 6-12-2023

  • 15 December 2023
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Beste KPN,

bij nieuw arbeidsovereenkomst afspraak met werkgever gemaakt om mijn privé nummer over te laten gaan naar zakelijk (nummerbehoud). deze actie is ingegaan op 6-11-2023 en heeft KPN dit ook netjes middels sms berichtje op de hoogte van gesteld. tot moment 6-12-2023 ben ik ook tussentijds op de hoogte gesteld tot moment van overdracht vodafone naar KPN. op 6-12-2023 rond 1030uur geen bereik meer?, en na aantal belletjes naar KPN blijkt dat nummer spoorloos is. verhaal wordt gekker en blijkt mijn werkgever nu te claimen geen aanvraag verstrekt te hebben?. nu om nummer terug te vinden en bezien wat er fout gegaan is ben ik reeds al 12dgn zoet met vodafone en KPN, die beiden niet thuis geven en naar elkaar de vinger wijzen. ik heb reeds 14 jaar dit nummer in bezit en heb reeds spijt van keuze om voor nummerbehoud te kiezen en werkgever nummer overneemt.  wellicht niet onderbouwd maar heb ik wel vermoeden dat bij KPN de oorzaak ligt,  Vodafone geeft aan dat op 6-12-2023 middels kenmerk 2148647661 mijn 06 naar KPN overgeheveld is. Vanwege duidelijke correspondentie 6-11-2023 tm 6-12-2023 kan het niet anders dat bij KPN iets aan de hand is, er wordt zelfs in laatste bericht een SIM kaartnummer benoemd.

Omdat ik geheel niet weet waar te beginnen en waar mijn nummer binnen KPN is beland ben ik gestart op forum KPN particulier, middels Jeroen_db (moderator) heb ik reeds vernomen dat mijn nummer niet in particuliere deel KPN zich bevind.

 

omdat ik telefonisch bij vodafone en KPN er geheel niet doorheen kom middels deze weg een HULP kreet en hoop dat met onderstaande ik mijn geliefde nummer terug krijg. het gaat om nummer 0653930328

ik ben telefonisch bereikbaar onder 0645656727, dit is mijn voorkeur omdat via media het wel heel omslachtig is om mee te communiceren. daarbij kan ik aantal klantnummers opgeven van mijn werkgever. ik denk wel gezien dat mijn werkgever claimt geen acties hierin uitgezet te hebben dat er wellicht iets anders aan de hand is. vandaar een gedegen onderzoek noodzakelijk is

 

 

 

Net als bij Particuliere afdeling wil ik hier ook alvast melden dat ik echt er alles aan wil doen om nummer terug te verkrijgen, en niet zal schuwen om geschillencommissie op te starten.. dit ter info.

 

grt en hopend op passend antwoord,

 

Martijn Sijmons

 

icon

Beste antwoord door Leroy 15 December 2023, 13:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hallo Martijn. Ik heb het nummer opgezocht en heb een vermoeden waar het terecht is gekomen. Deze lijkt nu onder het groot zakelijk segment te vallen binnen KPN. Mits jouw werkgever een grote klant is bij ons, (zakelijk gezien) vallen zij mogelijk niet binnen zzp/mkb segment, waar dit forum onder valt. Bij KPN particulier zullen ze het nummer zoals gemerkt al helemaal niet kunnen vinden. Zou je mij meer info kunnen sturen in een privébericht met betrekking tot je werkgever? Mits zij een een accountmanager hebben binnen KPN kan je dan hopelijk de juiste kant op wijzen.

Reageer