Vraag

Overgang sympac naar KPN

  • 20 October 2023
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

In de KPN winkel abonnement afgesloten. Brief van huidige provider mee  voor vrijgave nummer en nu opnieuw melding overige reden dat huidige aanbieder nummer niet vrij heeft gegeven. Gebeld met KPN en aangegeven dat ik klacht wil indienen. Gebeld door KPN waarbij er wordt aangegeven dat mail wordt gestuurd maar deze is niet op mijn huidige of doorgegeven mail in de winkel aangekomen.  Bel terug dan krijg ik info dat ik opnieuw wordt gebeld maar dit gebeurt niet omdat men aangeeft een mail te sturen. De zoveelste loupe waar ik in zit en niet uitkom. 

Wie gaat me helpen om naar maanden van bellen , winkel bezoek nu eindelijk dit te regelen !?

 


1 reactie

Goedemorgen @Lidy Kuiper 

 

Als eerst natuurlijk welkom op het Zakelijk KPN forum.
Wat vervelend dat je hier al een tijd mee bezig bent en het na een aantal verschillende contactvormen nog niet geregeld is.
Ik kijk graag met je mee. Stuur me een privé bericht met daarbij het klantnummer, en ordernummer. 

Dan pak ik de gegevens er bij en kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Reageer