Vraag

pukcode

  • 17 January 2018
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

mijn pukcode doet het niet op het moment dat ik het nodig heb
soms een aantal uur later of een dag later hoe kan dit

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo @varinia, welkom op het Zakelijk KPN Forum 🙂

Lastig dat er problemen zijn met de pukcode! Het probleem dat u omschrijft heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehad. De pukcode staat opgeslagen in de simkaart en veranderd niet. Verder is er ook geen signaal of bereik nodig en mag dit probleem dus eigenlijk niet voorkomen.

Zodoende zit ik met enkele vragen voor u:
- Waarom hebt u regelmatig de pukcode nodig?
- Wanneer de pukcode niet werkt, om wat voor code wordt er gevraagd?
- Hebt u een ander toestel waarmee u op dat moment de simkaart kunt deblokkeren?

Er kan een probleem zijn met de simkaart. Al acht ik dat minder waarschijnlijk, eenmaal defect, kan een simkaart nooit meer werken.

Ik verneem graag uw reactie op de vragen.

Reageer