Vraag

Uitportering goedgekeurd, nummerbehoud afgekeurd agv "niet kloppend klantnummer"

  • 9 November 2016
  • 1 reactie
  • 698 keer bekeken

Om kijn zakelijke mobiele nummer mee te kunnen nemen heeft mij vorige werkgever een uitprotering aangevraagd. Die is goedgekeurd, ik heb daar een brief van.
Nu heeft T-Mobile voor mij nummerbehoud aangevraagd, en dat is afgekeurd omdat het klantnummer dat ik heb opgegeven (dat ik heb overgenomen uit de brief van KPN met de goedkeyring van de uitportering) niet correct zou zijn.
ALS dat nummer niet correct is, dan hebben jullie (KPN) een verkeerde brief gestuurd.. Graag contact om dit te verifieren (inmiddels heeft T-Mobile nog een poging gedaan, maarja gegevens zijn niet veranderd.....), lijkt me niet handig om hier mijn persoonlijke gegevens te droppen.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Edsub,

Ik zie dat u een beetje ondergesneeuwd bent in het Forum, maar ik ben hier om u uit te graven! Zou u mij het mobiele nummer in kwestie via een privé bericht willen doorsturen? Dan ga ik meteen voor u kijken!

Reageer