Beantwoord

Warm welkom

  • 31 januari 2019
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Goedemiddag,

Waarom is het zo moeilijk om iemand te pakken te krijgen die professioneel op een klacht reageert. Ik heb al vertschillende manieren geprobeerd en uit wanhoop waag ik hier een poging. Ik heb geen behoefte aan iemand die zegt 'vervelend, kan ik verder nog iets betekenen?'. In verband met de plaatsing van een mast heb ik geen T-Mobile signaal meer op kantoor. Stap dus over naar KPN. Heel vriendelijk de mensen en tijdens het bestellen alleen maar lof. Maar door twee blunders zit ik nu onnodig nog drie dagen extyra zonder telefoon. Lange wachtrijen, chattende mensen die niets mogen. Ik sta op het punt om klant te worden: help!?

Met vriendelijke groet,
Rolf Adema
Groene Tomaat Marketing
icon

Beste antwoord door Rashid 1 februari 2019, 17:13

Hi @Rolf,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik heb uw schreeuw om hulp gelezen en wil u graag helpen! Ik hoop echter wel dat ik professioneel gezien voldoe aan uw verwachtingen 🙂.

Het is mij even onduidelijk welke blunder ervoor heeft gezorgd dat u 3 extra dagen zonder telefoon zit. Wellicht dat u er niet op zit te wachten om voor de zoveelste keer uw verhaal te vertellen. Zo nee, ben ik erg benieuwd naar de blunder.

Fijn dat u meteen uw klantnummer hebt ingevuld, daarmee ben ik namelijk meteen op onderzoek gegaan. Ik zie dat uw bestelling klaar staat om bezorgd te worden. Ik zie dat ze uw bestelling komen bezorgen op 2-2-2019 tussen 09:00 en 13:15 uur. Wegens privacy gevoelige gegevens zal ik het adres niet benoemen maar u kun de informatie terug vinden op Mijnbestelling.kpn.com. Daar kunt u het ordernummer en uw postcode invoeren.

Ik ga ervan uit dat u het ordernummer wel hebt maar heb het voor de zekerheid in een privé bericht naar u gestuurd. Mocht u nog andere vragen hebben, laat het mij weten. Mocht u het ergens niet mee eens zijn, mag u dat ook tegen mij zeggen en dan help ik u graag.

Ik wens u voor nu alvast een goed weekend!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hi @Rolf,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik heb uw schreeuw om hulp gelezen en wil u graag helpen! Ik hoop echter wel dat ik professioneel gezien voldoe aan uw verwachtingen 🙂.

Het is mij even onduidelijk welke blunder ervoor heeft gezorgd dat u 3 extra dagen zonder telefoon zit. Wellicht dat u er niet op zit te wachten om voor de zoveelste keer uw verhaal te vertellen. Zo nee, ben ik erg benieuwd naar de blunder.

Fijn dat u meteen uw klantnummer hebt ingevuld, daarmee ben ik namelijk meteen op onderzoek gegaan. Ik zie dat uw bestelling klaar staat om bezorgd te worden. Ik zie dat ze uw bestelling komen bezorgen op 2-2-2019 tussen 09:00 en 13:15 uur. Wegens privacy gevoelige gegevens zal ik het adres niet benoemen maar u kun de informatie terug vinden op Mijnbestelling.kpn.com. Daar kunt u het ordernummer en uw postcode invoeren.

Ik ga ervan uit dat u het ordernummer wel hebt maar heb het voor de zekerheid in een privé bericht naar u gestuurd. Mocht u nog andere vragen hebben, laat het mij weten. Mocht u het ergens niet mee eens zijn, mag u dat ook tegen mij zeggen en dan help ik u graag.

Ik wens u voor nu alvast een goed weekend!

Reageer