Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Beantwoord

Kpn spotfiy


Reputatie 1
Ik kan mijn activerings code voor spotify niet opvragen zegd dat mijn email niet klopt
icon

Beste antwoord door Rashid 14 mei 2018, 16:49

Hi @Laviniabooysen,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt dat u dit probleem bij ons neerlegt. Ik ben er meteen achteraan gegaan en heb inmiddels contact gehad met collega's. Binnen 24 ontvangt u een mail met daarin een nieuwe activeringscode. Daarmee kunt u uw Spotify account activeren. De mail wordt gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Daarnaast zie ik dat uw mobiel abonnement verlengbaar is. Mocht u interesse hebben in het verlengen ervan of meer informatie willen, kunt u mij een privé bericht sturen. Ik help u graag!

Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust ☺

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hi @Laviniabooysen,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Bedankt dat u dit probleem bij ons neerlegt. Ik ben er meteen achteraan gegaan en heb inmiddels contact gehad met collega's. Binnen 24 ontvangt u een mail met daarin een nieuwe activeringscode. Daarmee kunt u uw Spotify account activeren. De mail wordt gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Daarnaast zie ik dat uw mobiel abonnement verlengbaar is. Mocht u interesse hebben in het verlengen ervan of meer informatie willen, kunt u mij een privé bericht sturen. Ik help u graag!

Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust ☺
Reputatie 1
Sorry maar ik heb nog steeds geen code ontvangen word het verstuurd naar laviniabooysen@hotmail.com ?
Reputatie 4
Badge +2
Hi @Laviniabooysen,

Hebt u wel een Spotify abonnement? Wanneer ik in uw account kijk zie ik geen Spotify abonnement. Mocht u het nog niet hebben aangevraagd, kunt u via de website van KPN een Spotify Premium abonnement aanvragen.

Reageer