Goede morgen,
Ik heb een vraagje aangezien laatst toen ik inlogde in mijn KPN stonden er 5 telefoon nummers in. Nu ik deze week weer eens op de app ging kijken stonden er maar 2 nummers in. Dit probleem hadden wij ook een paar jaar terug toen was het eindelijk opgelost. Wat kan ik nu doen om dit op te lossen? Dit is namelijk super vervelend wat mb delen gaat nu niet meer.
Goedemiddag @Ryan ,
Ik kan me goed voorstellen dat u dit vervelend vindt. Ik heb daar ook niet direct een verklaring voor. Ik kan dit echter wel nakijken. Hebben jullie recentelijk wijzigingen doorgevoerd of 06-nummers van adres gewijzigd? Om het na te kijken heb ik een aantal gegevens nodig. Zou u mij in een privébericht de 06-nummers met naam contractant en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN willen sturen?
Ik kan me goed voorstellen dat u dit vervelend vindt. Ik heb daar ook niet direct een verklaring voor. Ik kan dit echter wel nakijken. Hebben jullie recentelijk wijzigingen doorgevoerd of 06-nummers van adres gewijzigd? Om het na te kijken heb ik een aantal gegevens nodig. Zou u mij in een privébericht de 06-nummers met naam contractant en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN willen sturen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.