Vraag

schade

  • 16 april 2021
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

geachte. 

ik heb een defect toestel en ben hiervoor naar een xl winkel geweest. het abonnement gelijk verlengd  , omdat de schade gelijk was aan reparatie. deze meneer wist mij tevertellen dat als ik particuliere klant had geweest, ik binnen 1 dag een nieuw toestel had bekomen . nu behoor ik bij die groep mensen die elke dag hun nek uitsteken om rond te komen in deze afschuwelijke tijd. 

Wat is de logica dat een zakelijke klant ( al 21jaar) een volle week moet wachten op een toestel  ?

Mag ik u vragen om een tegenbericht in jip en Janneke taal 

mvg Paul 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Zwaba,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt voor het delen van uw verhaal. Als ik het goed begrijp ben je zakelijke klant bij ons en is je toestel defect. Heb je ook een telefoontoestel via ons?

Wil je mij een privé bericht sturen met je mobiele telefoonnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie je klantnummer? Dan kan ik voor je op onderzoek gaan.

Reageer