Beantwoord

eigen site en mail

  • 21 juni 2016
  • 32 reacties
  • 794 keer bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Dag Jacco,

1. De 2 facturen heb ik vergoed. De vergoeding komt op de slotnota te staan of op de daarop volgende factuur. De facturen worden intern verrekend, u kunt eventuele betaling herinneringen negeren.
2. Het Back-up Online account heb ik voor u beëindigd! De dashboardmails voor dit account zijn daarmee gestopt.

Hebben we alles nu behandeld? #checklist 😃
Tim:

Helaas!!! Het gaat toch nog niet goed. Ik heb zojuist een eindafrekening gekregen. Hierin wordt nog steeds om betaling gevraagd over de periode dat ik al wel opgezegd had, maar jullie die opzegging nog niet verwerkt hadden. Ik had de incasso van die facturen (nummers 1138380733 en 1140766782) niet voor niets gestorneerd. Ook nu ben ik niet van plan deze eindafrekening te voldoen. Kun jij nagaan wat hier nu weer verkeerd gaat?

M.vr.gr.
Jacco
Reputatie 7
Badge +11
Hi Jacco,

Heel goed dat u contact op neemt hierover. Hebt u ook de factuur 1141514732 gezien? Daarop zijn de abonnementskosten die in rekening zijn gebracht vanaf 27 september vergoed. Op deze factuur is 33,64 euro vergoed.

Maar er lijkt wel iets mis gegaan te zijn met mijn eigen ingevoerde vergoeding. Het resultaat is namelijk factuur 1141723276 met een vergoeding van maar liefst 1 euro. Dat hadden er meer moeten zijn! Dit ga ik nog even nader bekijken en kom er morgen op terug.
Tim:

Is dit nu eindelijk opgelost?!? Ik heb van jou niets meer vernomen, ondanks je belofte voor de volgende dag?
Volgens mij is het nog niet opgelost want ik heb zojuist weer een aanmaning gekregen voor de facturen 1138380733 en 1140766782 (vreemd genoeg ook nog €1 voor factuur 1141723276?). Deze aanmaning is van SVEA. Kennelijk lopen de administratieve molens gewoon door en is de vordering nu middels cessie overdragen aan een derde partij. GAARNE DIT NU VOORGOED OPLOSSEN! En ook met deze derde partij voordat er nog meer kosten gemaakt gaan worden (die ik uiteraard niet ga betalen!)

M.vr.gr.
Jacco Willemse
Reputatie 7
Badge +11
Beste Jacco,

Het is helemaal fout gelopen. Ik zal u niet opzadelen met alle details. Wij hebben dit absoluut niet goed afgehandeld. De vordering bij de derde partij laat ik meteen terug trekken. Hiervoor heb ik een opdracht uitgezet. Mijn excuses voor het ongemak.
Er is nog geen correctie bedrag op uw account verrekend, dit heb ik ook direct geregeld.
Zodra ik bericht krijg dat de incasso ingetrokken is, breng ik u op de hoogte. U hoeft zeker niet te betalen!
Tim:

Ik heb de detailgegevens van SVEA per e-mail op haar verzoek aan Carah verzonden.
Inmiddels heeft SVEA (ondanks mijn advies eerst met jullie te schakelen om onnodige extra kosten te voorkomen) toch reeds de incasso in gang gezet. Ik heb een heel onvriendelijke brief ontvangen van CIB (Centraal Invorderings Bureau), waarbij de kosten met 48,40 zijn verhoogd. SVEA heeft niet op mijn e-mail gereageerd. Ik zal CIB ook een e-mail sturen om met KPN te schakelen voordat vermijdbare kosten gemaakt gaan worden.
Ik stuur de details van deze CIB brief (dossiernummer 90303746) ook per mail aan Carah.

Gr. Jacco
Reputatie 7
Badge +11
Beste Jacco,

Nu gaat het allemaal inderdaad snel. Het dossier is verkocht aan CIB (Centraal Invorderings Bureau), SVEA is alweer buiten beeld. De opdracht bij CIB laat ik stilleggen zodat u geen incasso of communicatie meer ontvangt. Onze klachtenafdeling zorgt er vervolgens voor dat CIB het te vorderen bedrag van ons ontvangt en het dossier sluit.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Dit moeten we zo snel mogelijk goed oplossen!

Reageer