Beantwoord

Eigen Site & Mail problemen

  • 5 January 2016
  • 3 reacties
  • 300 keer bekeken

 
Goedendag,

Ben na vandaag wederom behoorlijk teleurgesteld door KPN. Na 1,5 uur in  de wacht te hebben gestaan wordt door de medewerker gewoon aangegeven dat ik bij de verkeerde afdeling zit en deze zet mij gewoon weer vrolijk in de volgende wachtrij.

En dat allemaal om een probleem wat KPN notabene zelf heeft veroorzaakt op te lossen.

Ik had of heb eigen site en mail van KPN en door verschillende, door KPN veroorzaakte uitdagingen, werkt de forwarding van de mail niet meer.

We zijn inmiddels een aantal weken verder en we hebben nog steeds geen werkende mail vanuit mijn eigen domein.

Ondertussen heb ik blijkbaar een zakelijk account met domeinnaam online maar de kpn medewerker die mij vorige week zou terugbellen is blijbaar mijn telefoonnummer kwijt want ik heb nog niets gehoord.

Ik hoop toch echt dat er iemand binnen KPN is die een oplossing heeft voor mijn probleem!!

En om af te sluiten, ik zit na twee uur nog steeds in de wacht.

Met vriendelijke groet

Pierre
icon

Beste antwoord door Tim 10 February 2016, 14:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Goedendag Pierre,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik heb even een nieuw topic voor u aangemaakt om het overzichtelijk te houden.

Dit klinkt allemaal niet handig.. :@ U bent duidelijk niet goed geholpen en het is spijtig om te lezen dat u inmiddels al enkele uren verder bent. Ik wil u graag helpen om snel toegang te krijgen tot uw domeinnaam en e-mailadres.

Kunt u reageren op mijn privébericht voor de betreffende domeinnaam en e-mailadressen? Dan ga ik voor u aan de slag. Mijn privébericht kunt u hier vinden.
Wij hebben al sinds oktober een mail probleem, omdat kpn de smtp spontaan verwijderd heeft. Ik krijg heel veel verschillend advies.

maar een oplossing??? nee, die is er niet. Momenteel zit ik alweer 58 minuten in de wacht. Vorige week diverse malen geprobeerd kpn te bereiken maar na gemiddeld 30 minuten wachten, toch maar weer aan het werk gegaan.

Ik ben zoooo niet blij met KPN
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Eigen-Site-amp-Mail-problemen/m-p/6080#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

U heeft over deze vraag enige tijd geleden ook een bericht geplaatst. Ik wil eerlijk mededelen dat vanuit KPN de situatie ongewijzigd is. Indien u uw domeinnaam bij een andere hoster af neemt, is deze partij verantwoordelijk om u te voorzien van de uitgaande mailserver. Ik begrijp dat u al contact heeft gehad met de hoster en geen oplossing aan kan bieden? Wij kunnen u geen uitgaande mailserver meer aanbieden. De oplossing die wij bieden is een betaalde dienst. U kunt er ook voor kiezen om uw domeinnaam en e-mail bij KPN onder te brengen zodat u van onze diensten gebruik kunt maken.

Reageer