Beste,
Na de massale KPN migratie kunnen zowel mijn klanten als ikzelf mijn webwinkel niet meer bereiken.
Het systeem blijft hangen in de ADMIN modus en geeft na de upgrade de melding "The file config/config.php is not writable. Please CHMOD it to 646 or 664 or 666" en dat ik mij webwinkel software moet installeren?
mij url: http://www.dewitquadshop.nl
Graag hulp om dit probleem zsm op te lossen.
Met vriendelijk groet,
Marco de Wit
Beste Marco,
Welkom bij de Zakelijke Community van KPN!
Het is absoluut een zeer vervelende situatie dat uw website sinds de migratie niet meer goed werkt. De melding die u krijgt wijst erop dat er bestanden of mappen niet de juiste rechten hebben staan en daardoor niet bewerkt kunnen worden door de CMS Webshop software. Dit probleem lijkt met bijna alle mappen aanwezig. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet direct weet hoe dit probleem opgelost kan worden. :(
Mijn eerste gedachte zal zijn om uit te voeren wat het systeem verzoekt, namelijk middels FTP alle mappen en bestanden minimaal van de gevraagde rechten te voorzien. Met een FTP cliënt kunt u alle bestanden in één keer wijzigen, dit kan ik niet voor u uitvoeren omdat ik uw FTP wachtwoord niet weet.
Als bovenstaande niet helpt, kan ik voor u een melding aanmaken bij de technische dienst. Hopelijk weet een collega op deze afdeling wat het probleem veroorzaakt. Ik ontvang dan eventueel graag van u een privébericht met uw telefoonnummer zodat mijn collega u kan bereiken.
Welkom bij de Zakelijke Community van KPN!
Het is absoluut een zeer vervelende situatie dat uw website sinds de migratie niet meer goed werkt. De melding die u krijgt wijst erop dat er bestanden of mappen niet de juiste rechten hebben staan en daardoor niet bewerkt kunnen worden door de CMS Webshop software. Dit probleem lijkt met bijna alle mappen aanwezig. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet direct weet hoe dit probleem opgelost kan worden. :(
Mijn eerste gedachte zal zijn om uit te voeren wat het systeem verzoekt, namelijk middels FTP alle mappen en bestanden minimaal van de gevraagde rechten te voorzien. Met een FTP cliënt kunt u alle bestanden in één keer wijzigen, dit kan ik niet voor u uitvoeren omdat ik uw FTP wachtwoord niet weet.
Als bovenstaande niet helpt, kan ik voor u een melding aanmaken bij de technische dienst. Hopelijk weet een collega op deze afdeling wat het probleem veroorzaakt. Ik ontvang dan eventueel graag van u een privébericht met uw telefoonnummer zodat mijn collega u kan bereiken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.