Hallo
In de Cloud services portal heb ik 3 sites staan waarvan er 1 actief is.
Ik kan alleen niet achterhalen welke
Ik wil er twee verwijderen om ruimte vrij te maken.
Hoe kan ik er achter komen wat er gebruikt wordt en wat niet.
zie ook de afbeelding
*gemodereerd* - afbeelding aangepast ivm privacy regels - ID-nummers - op het Zakelijk KPN Forum
Groetjes Jos
Goedemiddag Jos / @jea ,
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Omdat het Zakelijk KPN Forum heel veel waarde hecht aan het bewaken van de privacy & veiligheid van al onze leden en bezoekers, heb ik ook jouw origineel bericht even aangepast. Uiteraard heb ik jouw originele schermafdruk bewaard in een afgeschermd gedeelte van het forum, zodat deze informatie voor het@Forum Team van KPN altijd beschikbaar blijft.
Het Forum Team zal in ieder geval jouw vraag morgen even oppakken!@SjorsK heb jij wellicht een oplossing voor Jos vandaag?
Ik wens je een zonnige Zondag toe! 😎
Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Omdat het Zakelijk KPN Forum heel veel waarde hecht aan het bewaken van de privacy & veiligheid van al onze leden en bezoekers, heb ik ook jouw origineel bericht even aangepast. Uiteraard heb ik jouw originele schermafdruk bewaard in een afgeschermd gedeelte van het forum, zodat deze informatie voor het
Het Forum Team zal in ieder geval jouw vraag morgen even oppakken!
Ik wens je een zonnige Zondag toe! 😎
Hallo @jea , zo te zien bent u eruit gekomen? Ik zie dat er nu nog 1 map staat en de andere 2 zijn verdwenen 🙂
Hallo
Zoals je in de afbeelding kunt zien zijn er nog een heleboel bestanden
Het lijkt op 3 websites
www.jea-art.nl is actueel.
Kunt U mij vertellen wat ik kan verwijderen, of kunt U het overbodige verwijderen.
Ik kan n.l. de website niet meer volledig publiceren hij komt tot 98 %.
Met vriendelijke groet
Jos Wolbrink
Zoals je in de afbeelding kunt zien zijn er nog een heleboel bestanden
Het lijkt op 3 websites
www.jea-art.nl is actueel.
Kunt U mij vertellen wat ik kan verwijderen, of kunt U het overbodige verwijderen.
Ik kan n.l. de website niet meer volledig publiceren hij komt tot 98 %.
Met vriendelijke groet
Jos Wolbrink
Hallo Jos,
HTTPS werkt bij de hosting van KPN niet. Eigenlijk alles wat in die schijf / map staat, is overbodig en kunt u zonder issues verwijderen. Tip: verplaats de bestanden eerst naar een backup map, als er iets mis gaat kun je het nog weer herstellen.
Ik heb verder niets gedaan met uw account, maar het valt mij op dat publiceren nu wel weer werkt! 🙂
HTTPS werkt bij de hosting van KPN niet. Eigenlijk alles wat in die schijf / map staat, is overbodig en kunt u zonder issues verwijderen. Tip: verplaats de bestanden eerst naar een backup map, als er iets mis gaat kun je het nog weer herstellen.
Ik heb verder niets gedaan met uw account, maar het valt mij op dat publiceren nu wel weer werkt! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.