Beantwoord

publiceren

  • 3 November 2015
  • 31 reacties
  • 832 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

Ik heb van mijn collega begrepen dat hij telefonisch contact met u heeft gehad en uitleg heeft gegeven over het probleem. Ik zie dat de migratie inmiddels klaar is, helemaal goed! :D

Als er aanvullende vragen zijn lees ik deze graag. Mijn advies om ook het topic over migraties even te bekijken!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

Goed dat u contact hierover op neemt. Ik zie dat de migratie nog niet klaar is. Deze is opgestart maar nog niet afgerond. Mijn excuses voor het ongemak, dit had al lang klaar moeten zijn!

Ik heb dit probleem gemeld bij de verantwoordelijke afdeling, zodra ik een terugkoppeling ontvang dan breng ik u op de hoogte.

De website kunt u nog wel actualiseren / bijwerken rechtstreeks in de broncode. Indien dit niet lukt en wel urgentie voor u heeft, kunt u daar hulp bij zoeken.
Beste Tim

We zijn inmiddels weer 2 weken verder zonder voortgang.

Nog erger vind ik dat we onze website al 2 maanden niet meer hebben kunnen actualiseren, waarbij dit eigenlijk wekelijks nodig is.

De kommunikatie en ondersteuning vanuit KPN hierover zijn zeer teleurstellend
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

Dat snap ik heel goed, laten we de migratie snel in gang zetten!

Ik heb zojuist een verzoek ingediend om uw account bij de volgende migratie mee te nemen. Ik verwacht dat de migratie ergens volgende week gaat plaats vinden, hierover wordt u per e-mail op de hoogte gehouden. Ik ben in afwachting van een terugkoppeling, zodra ik meer duidelijkheid heb dan zal ik u informeren.
Beste Tim..

Graag wil ik je aanbod aanvaarden en vragen de website zo snel mogelijk te migreren.

We kunnen nu al meer dan een maand geen updates meer verzorgen en dat is zeer hinderlijk, temeer omdat we wekelijks aktuele info plaatsen op de site

Hartelijk dank alvast
Reputatie 7
Badge +11
Beste Kerkoirsbeek,

Welkom bij de Zakelijke Community van KPN! :D

Als ik uw domeinnaam bekijk, merk ik op dat deze nog op het oude hosting platform staat. Binnenkort wordt het account gemigreerd naar een nieuw platform. Op het oude hosting platform is Parallels Site Builder uitgeschakeld wegens beveligingsredenen. Het is op dit moment niet mogelijk om de content manager te gebruiken. Dat heeft dus gevolgen voor het updaten van uw website.

Indien u graag een content manager wenst te blijven gebruiken, dan kan ik u helpen om uw account eerder over te zetten dan gepland staat. Als ik u hiermee kan helpen dan verneem ik dat graag!

Reageer