Vraag

Publiceren website

  • 13 November 2015
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

tijdens het wachten op telefonische ondersteuning (nu 35 min in de wacht) gezocht naar de chat voor ondersteuning. Hopelijk helpt dit om mijn website zichtbaar te maken. Dit lukt namelijk niet via filemanager en niet via Core Ftp.

Core Fte: hier heb ik via de handleiding gezocht naar de gegevens die ik in moet voeren om in te loggen. Ik heb allerlei combinatie geprobeerd. Maar het lukt mij niet om verbinding te maken. Wat vul ik in? Bij FTP ondersteuning heb ik vervolgens geprobeerd om mijn wachtwoord aan te passen (wist niet of ik de juiste had). Dat lukt niet. Telkens geeft hij de melding: Fout op de eerste positie. Het wachtwoord mag zowel Latijns schrift (hoofdletters en kleine letters) als cijfers en symbolen (alle karakters die niet gedefinieerd zijn als cijfers of letters) bevatten.

Via Filemanager heb ik wel bestanden in beeld van de offline gebouwde website. die bestanden krijg ik echter niet in beeld als ik naar mijn website ga. wat doe ik fout?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Anita1,

Welkom bij de zakelijke community van KPN!

Sorry dat we niet sneller hebben kunnen reageren. Ik heb uw account kunnen vinden met behulp van uw e-mailadres. Klopt het dat het inmiddels is gelukt en u de website nu werkt? :D

Als ik u kan helpen hoor ik het graag, stel gerust vragen!

Reageer